رمز ارز Flare (FLR) با راه‌اندازی صفحه اختصاصی برای APIها در Google Cloud Marketplace، دسترسی خود را افزایش می‌دهد.

IMG_20230504_100645_865

بر اساس اعلامیه رسمی به اشتراک گذاشته شده توسط تیم Flare (FLR)، یک شبکه بلاک چین که مرکز اکوسیستم زیرساخت Web3 است، پورتال API آن به Google Cloud Marketplace، یک پلت فرم دیجیتال برای محاسبات توزیع شده، اضافه شد.

با این نسخه، توسعه‌دهندگان Web3 اکنون می‌توانند به زنجیره بلوکی Flare (FLR) و همه شبکه‌هایی که با پروتکل‌های کسب داده اختصاصی آن متصل هستند دسترسی داشته باشند. یعنی، برنامه‌نویس‌ها می‌توانند با APIهای Algorand (ALGO)، BNB Smart Chain (BNB)، بیت‌کوین (BTC)، Dogecoin (DOGE)، اتریوم (ETH)، Flare (FLR)، Litecoin (LTC)، Songbird (SGB) و XRP. با API های Flare که توسط Google Cloud Marketplace فهرست شده اند، تیم های برنامه های کاربردی ارزهای دیجیتال می توانند اجرای گره های بلاک چین خود و استفاده از API های عمومی را متوقف کنند. جاش ادواردز، معاون مهندسی Flare (FLR)، بر اهمیت این ادغام برای توسعه‌دهندگان بلاک چین و برای پذیرش جهانی راه‌حل‌های Flare (FLR) تاکید می‌کند:

در دسترس بودن بیشتر API‌های بلاک چین پیشرو در پلتفرم‌هایی مانند Google Cloud Marketplace، موانع Web3 را کاهش می‌دهد. مشارکت. این کار توسعه‌دهندگان را آسان‌تر می‌کند تا فناوری بلاک چین و موارد استفاده متعدد آن را بدون تحمل هزینه‌های سخت‌افزاری سنگین و تعمیر و نگهداری مداوم تجربه کنند. همچنین این امکان را برای سازمان ها و شرکای بزرگتر فراهم می کند تا با مجموعه ای امن، ایمن و تایید شده از API های Web3 آزمایش کنند. در نتیجه، تیم‌های توسعه‌دهنده انعطاف‌پذیری برای ایجاد برنامه‌های کاربردی بدون هیچ گونه دردسر زیرساختی دارند و به آنها اجازه می‌دهد تا روی ایجاد و ارسال محصولات عالی تمرکز کنند. قیمت‌های API از 0.99 دلار در ماه به اضافه هزینه‌های استفاده شروع می‌شود.

Related Posts

Leave a comment