رمز ارز MANA Decentraland به لیست 10 توکن خریداری شده برتر صعود می کند.

photo_2022-05-10_18-39-15

در 24 ساعت گذشته اتفاقات زیادی در دنیای کریپتو افتاده است. عمدتاً عالی نیست، اما توکن Decentraland، $MANA، جذاب‌تر می‌شود، زیرا به دلیل معیارهای WhaleStats به لیست 10 خرید برتر صعود کرده است.

به گفته vendor، که بزرگترین کیف پول‌های اتریوم را ردیابی می‌کند، میانگین مقدار خرید مانا دلار در 100 کیف پول برتر 7328 دلار است که منجر به خرید میانگین 6323 توکن با قیمت متوسط ​​هر کدام در حدود 1.18 دلار می‌شود.

شایان ذکر است که $MANA با باز شدن این بازار در منطقه 1.018 دلار به پایین ترین حد خود رسید.

علیرغم این واقعیت که Decentraland یکی از محبوب ترین متاورس ها است که در طی معرفی محصول مشابه فیس بوک در سال گذشته محبوبیت زیادی به دست آورد، سرمایه گذاران از آن دریغ نکردند و قیمت را به سطح تاریخی پایینی رساندند، جایی که نهنگ ها شروع به جمع آوری آن کردند.
با نگاهی به نقل قول‌های توکن GameFi/Metaverse، به راحتی می‌توان گفت که در زمان آشفتگی جهانی در بازارها، علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال زمانی برای تفریح ​​ندارند.

اما در عین حال، می‌بینیم که بازیکنان بزرگ بیشتر و بیشتر انرژی و توجه خود را روی این بخش خاص از صنعت کریپتو متمرکز می‌کنند.

با راه اندازی شیبا اینو SHIB: The Metaverse خود، Spotify که جزیره ای را در Roblox باز می کند و BAYC قیمت های کف را با اعلام متاورس زیر منفجر می کند، به نظر می رسد که این هیاهو هنوز به پایان نرسیده است، اما ممکن است باید مدت زیادی منتظر قیمت باشیم.

Related Posts