رگولاتور مالزی به Huobi دستور داد تا عملیات “غیرقانونی” خود در این کشور را متوقف کند.

IMG_20230523_102127_175

گزارش ها حاکی از آن است که کمیسیون اوراق بهادار مالزی (SC) Huobi را به راه اندازی یک صرافی ارز دیجیتال بدون مجوز لازم متهم کرده است.

 به این ترتیب، سازمان دیده بان از این شرکت خواست تا وب سایت و برنامه تلفن همراه خود را در کشور غیرفعال کند.همانطور که توسط The Malaysian Reserve گزارش شده است، SC ادعا کرده است که Huobi و مدیر عامل آن – Leon Li – یک تجارت دارایی دیجیتال را به طور غیرقانونی در این کشور آسیایی اداره می کردند.

 رگولاتور به این شرکت دستور داد تا فعالیت های داخلی خود از جمله وب سایت و برنامه تلفن همراه خود را در چندین پلت فرم مانند فروشگاه اپل و گوگل پلی متوقف کند. همچنین اصرار داشت که Huobi باید ارسال هرگونه تبلیغات (چه از طریق ایمیل یا تعامل با رسانه های اجتماعی) را برای سرمایه گذاران مالزیایی متوقف کند.سازمان دیده بان نقض Huobi را یک مسئله جدی می داند و بیان می کند که اجرای DAX بدون تضمین ثبت نام SC به عنوان یک اپراتور بازار شناخته شده (RMO) طبق بخش 7 (1) قانون بازارهای سرمایه و خدمات 2007 یک تخلف است.متعاقباً، به سرمایه‌گذاران محلی که از خدمات صرافی استفاده کرده‌اند توصیه کرد که تجارت در این پلتفرم را متوقف کنند، دارایی‌های خود را برداشته و حساب‌ها را ببندند.

برخلاف مشکلات نظارتی خود در مالزی، این نهاد قبلاً قصد خود را برای تقویت حضور خود در سایر بخش‌های آسیا نشان داده است.

 جاستین سان – بنیانگذار Tron و عضو هیئت مشورتی جهانی Huobi – اوایل امسال گفت که صرافی برای مجوز تجارت با ناظران هنگ کنگ درخواست داده است.علاوه بر این، این شرکت یک مکان جدید در منطقه اداری ویژه چین به نام Huobi Hong Kong راه اندازی خواهد کرد که “کاملاً با مقررات محلی مطابقت خواهد داشت و مجموعه ای از جفت ها و خدمات تجاری را به مشتریان ارائه می دهد.”

 مقامات هنگ کنگ اخیراً یک مسیر طرفدار رمزنگاری را در پیش گرفته اند و این منطقه را به عنوان یک مرکز دارایی دیجیتال قرار داده اند. صرافی‌های پیشرو مانند OKX به دنبال مجوزهای قانونی در این منطقه بودند، در حالی که شرکت‌ها و بانک‌های رمزارز محلی جلسه‌ای را برای هموارسازی تعاملات خود آغاز کردند.

Related Posts

Leave a comment