ریپل، شرکت بلاک چین مستقر در سانفرانسیسکو، اعلام کرد که وارن جنسون، مدیر مالی سابق آمازون (CFO) را به عضویت هیئت مدیره خود منصوب کرده است.

IMG_20230520_112837_203

جنسون تجربیات زیادی را از فعالیت‌های خود در آمازون، دلتا ایرلاینز، NBC، الکترونیک آرتز و نیلسن به ارمغان می‌آورد که گواهی بر جاه‌طلبی ریپل برای رشد حضور جهانی خود است. جنسون علاوه بر پیوستن به هیئت مدیره، به عنوان رئیس کمیته حسابرسی نیز منصوب شده است که بر روند حسابرسی عملیات ریپل نظارت می کند. اضافه شدن جنسون به هیئت مدیره ریپل، اگر سابقه چشمگیر او در مدیریت عملیات مالی برای شرکت‌های نوآور و پیشرو در بازار را در نظر بگیریم، به‌عنوان موفقیت قابل توجهی در نظر گرفته می‌شود. انتصاب او علیرغم درگیری‌های حقوقی مداوم ریپل با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) انجام می‌شود که نشان‌دهنده توانایی این شرکت برای جذب استعدادهای برجسته است.

جنسون به دیگر چهره‌های محترم هیئت مدیره می‌پیوندد، از جمله خزانه‌دار سابق ایالات متحده، رزی ریوس، مدیر سابق امور نظارتی JPMorgan Chase، سندی اوکانر، و مدیر عامل گروه آلبرایت استونبریج، مایکل وارن. از دیگر اعضای محترم هیئت مدیره ریپل می توان به سوزان آتی، آنجا مانوئل، ماساشی اوکویاما و کریگ فیلیپس اشاره کرد. براد گارلینگ هاوس، مدیر عامل ریپل، با اظهارات مشتاقانه از جنسون استقبال کرد و اظهار داشت که پیشینه وارن “غیرارزشمند” خواهد بود. جنسون این احساس را تکرار کرد و هیجان خود را برای پیوستن به ریپل در چنین زمان حساسی که فناوری‌های ارز دیجیتال و بلاک چین به طور فزاینده‌ای در خدمات مالی ادغام می‌شوند، ابراز کرد. با وجود هیئت مدیره و تیم مدیریتی قوی، ریپل همچنان خود را به عنوان یک رهبر جهانی در صنعت کریپتو و بلاک چین قرار می دهد.

Related Posts

Leave a comment