ریپل با دومین انباشت بزرگ در 5 سال گذشته روبرو می شود.

photo_2022-02-18_13-57-04

با توجه به داده های زنجیره ای ارائه شده توسط فید تجزیه و تحلیل Santiment، XRP با دومین مرحله انباشت بزرگ خود مواجه شده است، با آدرس هایی که بیش از 10 میلیون XRP دارند و تقریباً 900 میلیون سکه را می گیرند.

نهنگ ها در حال جمع شدن هستند
بزرگترین انباشتگی تا کنون در این زنجیره بین نوامبر و دسامبر 2020 ظاهر شد، زمانی که نهنگ ها تقریباً 1.3 میلیارد سکه XRP جمع کردند. در مورد انباشت فعلی، افزایش فعالیت کیف پول‌های نهنگ نیز با بزرگترین جهش XRP در برابر بیت‌کوین همراه شد.

???? دومین انباشت بزرگ $XRP در 5 سال گذشته توسط نهنگ های درجه یک در حال انجام است. در حال حاضر 336 آدرس شبکه XRP# وجود دارد که دارای 10 میلیون دلار XRP یا بیشتر است. بسیاری از اینها بدون شک متعلق به صرافی ها هستند، اما این هنوز یک ناهنجاری قابل توجه است.

علاوه بر قیمت چشمگیر در بازار، XRP به بالاترین حد جدیدی نرسیده است و در سطح ژانویه 0.8 دلار معامله شده است. در طی رونق بازار کریپتو در ماه آوریل، XRP به بالاترین قیمت فعلی خود یعنی 2 دلار رسید.

در حالی که XRP خود نمایندگی یا سهام واقعی شرکت ریپل نیست، پرونده قضایی پیرامون شبکه همچنان بر قیمت دارایی تأثیر می گذارد. پیش از این، U.Today گزارش داد که مشاور عمومی ریپل اعلام کرده است که این شرکت دو سند را از سال 2012 منتشر خواهد کرد که می تواند تأیید کند که XRP به عنوان یک امنیت ثبت نشده در نظر گرفته نشده است.

SEC قبلاً اعلام کرده بود که ریپل آگاهانه از ارز دیجیتال XRP به عنوان یک امنیت ثبت نشده استفاده کرده و با توزیع مجدد ارز دیجیتال به عنوان سهام شرکت در بین سرمایه گذاران خود، قانون را زیر پا گذاشته است.

در زمان انتشار مقاله، XRP پس از اصلاح 13 درصدی پس از رشد انفجاری 50 درصدی که در ابتدای فوریه رخ داد، با 0.79 دلار معامله می شود.

Related Posts

Leave a comment