ریپل در صندوق زیرساخت غیرمتمرکز 40 میلیون دلاری سرمایه گذاری می کند.

IMG_20230524_121820_580

ریپل، شرکت بلاک چین مستقر در سانفرانسیسکو، یکی از شرکت کنندگان کلیدی در صندوق 40 میلیون دلاری جدید اعلام شده توسط Dispersion Capital است که به حوزه رو به رشد زیرساخت وب 3 اختصاص داده شده است.

Dispersion Capital، یک شرکت مخاطره‌آمیز در مراحل اولیه، قصد دارد در تمرکززدایی، یک جنبه اساسی از مفهوم وب 3، سرمایه‌گذاری کند. تا به امروز، Dispersion Capital 20 شرکت را تأمین مالی کرده است که هر کدام از آنها پس از سرمایه گذاری، تأمین مالی بعدی را دریافت می کنند. پاتریک چانگ، موسس و شریک مدیریت Dispersion Capital، دارای پیشینه قوی در حوزه وب 3 است که از زمان هدایت سرمایه گذاری های بلاک چین نکست سامسونگ نشات می گیرد. تخصص او توسط Circle Ventures، یکی دیگر از شرکت‌کنندگان در صندوق، تأیید شد که توانایی چانگ در شناسایی استعدادهای امیدوارکننده و جاه‌طلب در فضای وب 3 را برجسته کرد.

اDispersion Capital خود را به عنوان یک کاتالیزور در توسعه برنامه های کاربردی غیرمتمرکز، مقیاس پذیر و در دسترس قرار می دهد. با این حال، واقعیت بلوغ زیرساخت وب 3 و استقرار موفقیت آمیز برنامه های کاربردی نسل بعدی همچنان یک سوال باز است. Circle Ventures، در بیانیه اخیر، تلاش های Dispersion Capital را تحسین کرد و ابراز اشتیاق برای دیدن تأثیر این شرکت بر اکوسیستم web3 کرد.

Related Posts

Leave a comment