سازمان EMURGO، نهاد موسس بلاک چین کاردانو (ADA)، جزئیات هکاتون آتی خود را به اشتراک می گذارد.

IMG_20230415_093244_713

توسعه دهندگان مستقر در Cardano یک مجموعه جایزه هفت رقمی را به اشتراک خواهند گذاشت و راه حل های غیرمتمرکز نسل جدید را به نمایش خواهند گذاشت.

طبق بیانیه رسمی به اشتراک گذاشته شده توسط EMURGO، هکاتون مورد انتظار Cardano EMURGO BUILD 2023 ماه آینده راه اندازی می شود. این اعلامیه پس از برگزاری مسابقه تجاری EMURGO (مینی هکاتون) در تایلند، که با پلتفرم دارایی‌های دیجیتال محلی Bitkub سازماندهی شد، منتشر شد. EMURGO اخبار هیجان انگیزی برای اعلام به جامعه توسعه دهندگان Cardano دارد.  

هکاتون که بزرگترین رویداد برای توسعه دهندگان وب 3 محور Cardano است، همراه با DoraHacks، جامعه مهندسین نرم افزار چند زنجیره ای پیشرو در صنعت میزبانی خواهد شد. در مجموع 2,000,000 دلار توسط EMURGO به شرکت کنندگان هکاتون اختصاص خواهد یافت. این مبلغ باعث می‌شود رویداد پیش رو سخاوتمندانه‌ترین رویداد از نظر پاداش خالص در کل تاریخ توسعه کاردانو (ADA) باشد. علاوه بر این، EMURGO بار دیگر تعهد خود را به تأمین بودجه برای پروژه‌های مبتنی بر کاردانو و پروژه‌های چند زنجیره‌ای که برای پیشرفت کلی اکوسیستم کاردانو (ADA) ارزشمند هستند، تأیید کرد.

هکاتون آینده 100% آنلاین خواهد بود.

 

Related Posts

Leave a comment