سازمانSEC دارایی های صرافی Binance.US را مسدود کرد.

IMG_20230607_140522_219

سازمانSEC گفت که محدود کردن Binance.US از اتلاف وجوه جلوگیری می کند. بایننس به کاربران اطمینان می دهد که وجوه امن و مطمئن هستند.

یک روز پس از طرح دعوی در مورد صرافی ارز دیجیتال Binance، SEC از دادگاه خواست تا دارایی های Binance.US را در عصر سه شنبه مسدود کند. SEC همچنین از قاضی درخواست کرد که هم فیات و هم ارزهای رمزنگاری شده توسط مشتریان Binance.US را به کشور بازگرداند.

 درخواست دستور فریز برای شرکت‌های Binance.Us اعمال می‌شود و نه برای نهادهای غیر آمریکایی صرافی. علاوه بر این، این دستور برای ده‌ها حساب که توسط Binance.US در موسسات بانکی مختلف مانند Axos Bank، Prime Trust، بانک منحل‌شده Silvergate و سایر موسسات نگهداری می‌شود، اعمال می‌شود.

سازمان SEC ادعا می کند که دو نهاد خارجی – Sigma Chain و Merit Peak – که توسط ژائو کنترل می شوند، نیز در جمع آوری نادرست میلیاردها دلار سرمایه مشتریان با سرمایه Binance نقش دارند. SEC گفت که دستور منع فوری ضروری است. اضافه کرد:این امر «با توجه به سال‌ها رفتار متخلفانه متهمان و نادیده گرفتن قوانین ایالات متحده، از اتلاف دارایی‌های موجود برای هر گونه قضاوتی جلوگیری می‌کند».

سازمانSEC در شکایت خود که در اوایل این هفته ارائه شد، بایننس و ژائو را به سیزده اتهام جداگانه به کلاهبرداری از سرمایه گذاران، فعالیت به عنوان یک دلال معامله ثبت نشده و اتاق پایاپای و همچنین ترکیب نامناسب وجوه متهم کرده است.

بلافاصله پس از اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا برای صدور فرمان محدودیت فشار آورد، Binance.US اعلامیه‌ای عمومی در توییتر منتشر کرد و اضافه کرد: «دارایی‌های کاربر ایمن باقی می‌مانند و پلتفرم به طور کامل با سپرده‌ها و برداشت‌ها کار می‌کند.»

 Binance.US اضافه کرد که درخواست برای دستور مقدماتی غیر ضروری است و به نظر می رسد بیشتر در مورد کسب مزیت کارکنان SEC در روند قانونی است تا اینکه واقعاً به ایمنی دارایی های مشتری اهمیت دهد.

 این صرافی گفت که تا همین اواخر، کارکنان SEC، علیرغم سال‌ها تعامل، هیچ نگرانی در مورد ایمنی دارایی‌های مشتری ابراز نکرده بودند. با این حال، تیم حقوقی این شرکت در هفته گذشته در ارتباط مستمر با کارکنان SEC بوده و به نگرانی های آنها در مورد ایمنی دارایی مشتریان رسیدگی کرده است.

 بایننس گفت که علیرغم ارائه اطلاعات برای اطمینان به کارکنان SEC در مورد ایمنی دارایی های مشتری، آنها همچنان تصمیم گرفتند درخواستی برای منع موقت و دستور مقدماتی ارائه کنند. بایننس افزود: «ما از این اقدام ناامید شده‌ایم، اما آماده دفاع از خود در دادگاه هستیم.

Related Posts

Leave a comment