سرویس درآمد داخلی ایالات متحده (IRS) در حال راه اندازی یک برنامه آزمایشی برای مبارزه با جرایم سایبری مرتبط با ارزهای دیجیتال در سراسر جهان است.

IMG_20230525_131546_126

طبق گزارش IRS، آژانس فدرال در حال اعزام چهار وابسته با تجربه گسترده در تحقیقات جرایم سایبری به چهار قاره آسیا، اروپا، آمریکای جنوبی و استرالیا است تا با همتایان مجری قانون خود در آنجا همکاری کنند.جیم لی، رئیس تحقیقات جنایی IRS (IRS-CI) می گوید،

 برای مبارزه موثر با جرایم سایبری، ما باید اطمینان حاصل کنیم که همتایان خارجی ما به همان ابزار و تخصص ما در ایالات متحده دسترسی دارند. تابستان امسال، چهار نفر از ماهرترین ماموران ویژه ما در مکان‌های استراتژیک در چهار قاره مستقر خواهند شد تا اطمینان حاصل کنند که می‌توانیم به ایجاد روابط و مبارزه مؤثر با جرایم سایبری در مقیاس جهانی ادامه دهیم.»

 این چهار نفر به سیدنی استرالیا اعزام می شوند. بوگوتا، کلمبیا؛ فرانکفورت، آلمان؛ و سنگاپور طبق گزارش IRS. آنها برای یک دوره 120 روزه در آنجا خواهند ماند که از ژوئن شروع می شود و در سپتامبر 2023 به پایان می رسد.

 وظیفه آنها مبارزه با جرایم سایبری با تمرکز بر جرایم مالیاتی و مالی است که از ارزهای دیجیتال، امور مالی غیرمتمرکز، پرداخت‌های همتا به همتا و خدمات ترکیبی استفاده می‌کنند.

Related Posts

Leave a comment