سوء استفاده Deus Finance: هکرها با DAI و اتر به ارزش 3 میلیون دلار فرار می کنند.

photo_2022-03-15_17-08-15

پلتفرم Deus Finance بهره برداری از قرارداد وام خود را تایید کرده بود و مدیر عامل شرکت به سرعت طرحی برای بازپرداخت ارائه کرد.
بازار مالی غیرمتمرکز چند توکنی (DeFi) Deus Finance به آخرین قربانی سوء استفاده ای تبدیل شده است که منجر به زیان بیش از 3 میلیون دلار در DAI و Ether (ETH) شده است.

شرکت تحلیلی DeFi PeckShield در توییتر توضیح داد که علت و نحوه بهره برداری از وجوه. هکرهای پشت سر این حمله موفق شدند از اوراکل قیمت برای وام های فلش سوء استفاده کنند و دستکاری کنند و در نتیجه سرمایه کاربران را ورشکست کنند.

PeckShield فاش کرد که هکرها موفق به سرقت 200000 DAI و 1101.8 ETH شده‌اند و مجموع وجوه دزدیده شده می‌تواند بیشتر از برآورد اولیه 3 میلیون دلاری باشد.
Deus Finance سوء استفاده از پروتکل وام دهی خود را تایید کرد و ادعا کرد که قرارداد وام دهی $DEI خود را بسته است. پروتکل DeFi همچنین ادعا کرد که $DEUS و $DEI هر دو تحت تأثیر این اکسپلویت قرار ندارند.

قرارداد بسته شده است، هر دو $DEUS و $DEI تحت تأثیر قرار نگرفته اند. توسعه دهندگان در حال کار بر روی خلاصه ای از رویدادها هستند، زمانی که وضعیت کامل را ارزیابی کردیم، تمام اطلاعات به اطلاع می رسد.

Deus Finance زیرساخت DeFi را برای کمک به دیگران برای ایجاد ابزارهای مالی از جمله پلتفرم های معاملاتی مصنوعی سهام، گزینه ها و معاملات آتی فراهم می کند.

لافایت تابور، مدیر عامل Deus Protocol در توییتر به اطلاع جامعه در مورد برنامه های بازپرداخت پرداخت. او گفت که توسعه دهندگان قرارداد جدیدی ایجاد خواهند کرد که در آن کاربران آسیب دیده بتوانند وام های خود را بازپرداخت کنند.

Related Posts

Leave a comment