سپرده های USD صرافی okCoin متوقف شد

31783

صرافی OkCoin، یک صرافی ارز دیجیتال که از سال 2013 فعالیت خود را آغاز کرده است، اخیراً اعلام کرد که سپرده های USD و معاملات فرابورس را متوقف کرده است. این امر پس از شکست USDC depeg ناشی از انحلال بانک Silicon Valley (SVB) رخ می دهد که منجر به تعلیق بسیاری از صرافی های ارزهای دیجیتال جفت معاملات USDC خود شد.
توقف سپرده های دلاری در OkCoin یک اقدام موقت است و صرافی به کاربران خود اعلام کرده است که در تلاش است تا این سرویس را در اسرع وقت بازگرداند. علاوه بر این، واریز از طریق حواله سیمی و ACH نیز غیرفعال شده است.
این حرکت OkCoin تنها یکی از بسیاری از صرافی‌های ارزهای دیجیتال است که تحت تأثیر آشفتگی‌های اخیر بازار قرار گرفته‌اند. انحلال‌های SVB باعث کاهش ارزش USDC شد که یک استیبل کوین است که به دلار آمریکا متصل است. این باعث شد که بسیاری از صرافی‌های ارزهای دیجیتال جفت‌های معاملاتی USDC را به حالت تعلیق درآورند و اقداماتی را برای جلوگیری از ضررهای بیش از حد انجام دهند. علیرغم آشفتگی اولیه، بازار ارزهای دیجیتال نشانه‌هایی از بهبود را نشان داده است. تزریق یک میلیارد دلار توسط صندوق بایننس برای ایجاد ثبات در بازار عامل مهمی در بهبود بوده است. علاوه بر این، بسیاری از صرافی‌ها در حال حاضر معاملات خود را با USDC و سایر استیبل کوین‌ها از سر گرفته‌اند، زیرا ارزش استیبل کوین به آستانه مورد انتظار بازگشته است.
چند سالی است که OkCoin یک صرافی رمزنگاری محبوب بوده و معاملات ارزهای دیجیتال مختلف از جمله بیت کوین، اتریوم و لایت کوین را ارائه می دهد. این پلتفرم یک پلتفرم معاملاتی آزمایش شده در زمان بوده است که به طور گسترده توسط معامله گران با تجربه و مبتدی استفاده شده است.
در حال حاضر، صرافی هیچ اطلاعات بیشتری در مورد محدودیت‌های سپرده به اشتراک نگذاشته است و به احتمال زیاد روی این وضعیت کار می‌کند. همچنین مشخص نیست که آیا مشکل به انحلال اخیر SVB مرتبط است یا خیر.

Related Posts

Leave a comment