سیستم پرداخت فوری فدرال رزرو ایالات متحده در ماه جولای عرضه می شود

IMG_20230316_133922_732

سیستم پرداخت جدید که توسط دولت اداره می شود  که اغلب به عنوان استدلالی علیه نیاز به نوآوری های پرداخت کریپتو استفاده می شود . اولین شرکت کنندگان خود را ظرف چند هفته تایید خواهد کرد.

بانک مرکزی در بیانیه چهارشنبه اعلام کرد فدرال رزرو ایالات متحده در حال فعال کردن سیستم پرداخت فوری مورد انتظار خود در ماه ژوئیه است، که نشانگر انتقالی است که برخی آن را به عنوان یک چالش دولتی در مزیت های تراکنش فوری بخش کریپتو می دانند.

 سرویس FedNow که برای رفع تاخیرهای موجود برای تسویه تراکنش های مالی بین موسسات طراحی شده است، صدور گواهینامه اولین شرکت کنندگان خود را از ابتدای ماه آینده آغاز خواهد کرد.

این سیستم به صورت شبانه روزی کار خواهد کرد و دسترسی کامل و فوری به منابع مالی را فراهم می کند.کن مونتگومری، مدیر عامل بانک فدرال رزرو بوستون، که در حال کار بر روی سیستم جدید است، گفت: “ما از موسسات مالی و شرکای صنعتی آنها می‌خواهیم تا با مقامات فدرال – از جمله جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، لائل برینارد، فرماندار وقت فدرال رزرو و روهیت چوپرا، کمیسر وقت FTC (در حال حاضر مدیر دفتر حمایت مالی از مصرف کننده) نیز به نگرانی‌هایی در مورد تکثیر برخی از استیبل کوین‌های خصوصی، مانند Diem که اکنون بسته شده است، اشاره کرده‌اند.

 

Related Posts

Leave a comment