شبکه اجتماعی MeWe با 20 میلیون کاربر با پاراچین Polkadot ادغام می شود.

IMG_20230427_093405_852

ادغام بر روی DSNP، پروتکل ایجاد شده توسط Project Liberty ساخته شده است.

شبکه اجتماعی MeWe با شبکه بلاک چین فرکانس، یک پاراچین از پولکادوت، طبق اعلامیه 26 آوریل در Consensus 2023 ادغام خواهد شد. در این اطلاعیه اضافه شده است که این شرکت انتقال حساب های کاربران خود را به شبکه در طول این سه ماهه آغاز خواهد کرد.

برنامه MeWe در سال 2012 راه‌اندازی شد و به‌عنوان «جایگزین فیس‌بوک» با ظاهراً محافظت از حریم خصوصی بهتری تبلیغ می‌شود. یک گزارش Axios در سپتامبر نشان داد که این شبکه بیش از 20 میلیون کاربر دارد. فرکانس به عنوان پاراچین پولکادوت در نوامبر راه اندازی شد.

 در یک پانل Consensus 2023 به نام “تشکیل پایه وب 3 با شبکه های اجتماعی غیرمتمرکز و حقوق داده ها”، مدیر عامل MeWe، جفری ادل اظهار داشت که این حرکت به MeWe اجازه می دهد تا تعهد دائمی به مالکیت داده برای کاربران داشته باشد.

 طبق این اعلامیه، ادغام بین MeWe و Frequency بر اساس پروتکل غیرمتمرکز شبکه اجتماعی (DSNP) است که وودهام به عنوان بخشی از پروژه آزادی فرانک مک کورت روی آن کار کرده است. مک کورت 100 میلیون دلار به آن پروژه در ژوئن 2021 اختصاص داد.

آزمایشگاه های آمپلیکا اولین مشارکت کننده فنی در فرکانس بود. رئیس آن، برکستون وودهام، که در این پنل نیز حضور داشت، تاکید کرد که مشارکت بین Frequency و MeWe همه مشکلات رسانه‌های اجتماعی را بلافاصله حل نخواهد کرد. با این حال، او ادعا کرد که این یک چارچوب اساسی را فراهم می کند که توسعه دهندگان برنامه می توانند بر اساس آن برای رفع انواع مشکلات در آینده ایجاد کنند.

Related Posts

Leave a comment