شبکه Foreon (FRN) انقلابی در بازارهای پیش بینی در Cardano (ADA)

IMG_20230510_133621_679

صنعت بازار پیش‌بینی در سال‌های اخیر با ظهور پلتفرم‌های مختلفی که به کاربران امکان می‌دهد سهام را بر اساس نتایج رویدادهای مختلف خریداری کنند، به طور پیوسته در حال رشد بوده است. با این حال، بسیاری از این پلتفرم‌ها متمرکز هستند که منجر به عدم شفافیت، امنیت و کنترل برای کاربران می‌شود. شبکه Foreon، یک پروژه جدید در Cardano، با توسعه یک بازار پیش‌بینی غیرمتمرکز در بلاک‌چین کاردانو، با ایجاد یک پلتفرم امن و شفاف به کاربران، قصد تغییر آن را دارد.

شبکه Foreon آینده‌ای را متصور است که در آن بازارهای پیش‌بینی غیرمتمرکز به پلتفرمی برای افراد و سازمان‌ها تبدیل می‌شوند تا تصمیمات آگاهانه و پیش‌بینی دقیق رویدادها را بگیرند. با استفاده از قدرت فناوری بلاک چین و خرد جمعی، شبکه Foreon قصد دارد یک محیط بی اعتماد، امن و شفاف ایجاد کند که پیش بینی های دقیق، تسویه حساب های منصفانه و کنترل کاربر را تقویت می کند. اهداف شبکه Foreon: هدف اصلی شبکه Foreon ایجاد پلتفرمی است که نیاز به کارگزاران متمرکز را از بین می برد و به کاربران اجازه می دهد تا در شرط بندی ایمن و شفاف در رویدادهای مختلف شرکت کنند. با استفاده از اوراکل های غیرمتمرکز مانند Orcfax در مراحل اولیه، پیش بینی های دقیق را تقویت کنید و پس از آن نسخه 2 با Nodes اختصاصی Foreon راه اندازی می شود و دارندگان توکن $FRN توکن های خود را برای انتشار داده های دنیای واقعی در زنجیره قرار می دهند. هدف Foreon.network بهبود کیفیت پیش‌بینی‌های انجام‌شده توسط کاربران و در عین حال تشویق آن‌ها برای انتشار داده‌های دقیق است. اطمینان از تسویه حساب عادلانه: این پلت فرم از قراردادهای هوشمند برای تسویه خودکار بازارها استفاده می کند و خطر دخالت یا دستکاری انسان را از بین می برد. توانمندسازی کاربران با کنترل: شبکه Foreon قصد دارد با استفاده از فناوری بلاک چین کاردانو، کنترل سرمایه‌ها، پیش‌بینی‌ها و پاداش‌ها را به کاربران بدهد.

 بلاک چین کاردانو: شبکه Foreon بر روی بلاک چین کاردانو ساخته شده است که مقیاس پذیری، امنیت و پایداری را ارائه می دهد. الگوریتم اجماع اثبات سهام (PoS) کاردانو در مقایسه با بلاک چین های سنتی اثبات کار (PoW) بهره وری انرژی و هزینه تراکنش کمتر را تضمین می کند. 

 اوراکل های غیرمتمرکز: برای اطمینان از اطلاعات دقیق و قابل اعتماد برای بازارهای پیش بینی، شبکه Foreon از اوراکل های غیرمتمرکز استفاده می کند که داده ها را از چندین منبع جمع آوری می کند. این رویکرد خطر دستکاری را کاهش می دهد و یکپارچگی پلت فرم را تضمین می کند. قراردادهای هوشمند: شبکه Foreon از قراردادهای هوشمند Cardano برای خودکارسازی ایجاد و تسویه بازارهای پیش بینی استفاده می کند. این انصاف، شفافیت را تضمین می کند و نیاز به کارگزار متمرکز را از بین می برد.  

توکن بومی: شبکه Foreon دارای توکن بومی FRN $FRN با عرضه دقیق 10,000,000 خواهد بود که برای اهداف مختلف مانند هزینه‌های سهام، مدیریت و پلتفرم استفاده می‌شود. شبکه Foreon قصد دارد به 80 سرمایه‌گذار اولیه که حداقل 10000 ADA را در ازای توکن‌های 12500 دلاری FRN سرمایه‌گذاری کنند، فرصتی برای تبدیل شدن به یکی از اعتبارسنجی‌های اولیه که فیدهای داده‌های دنیای واقعی را روی زنجیره منتشر می‌کنند، بدهد.  

Related Posts

Leave a comment