شبکه Kyber (KNC) پس از ادغام با Uniswap v3 و Avalanche Rush Phase 2 اوج گرفت.

photo_2022-04-10_12-00-44

قیمت KNC پس از گسترش دسترسی به ده شبکه بلاک چین و ادغام با Uniswap v3، بیش از 50 درصد افزایش یافت.
چشم انداز پروژه ها در بخش مالی غیرمتمرکز (DeFi) در ماه های اخیر شروع به بهبود کرده است زیرا ترکیبی از رویدادهای جهانی مزایای نگهداری وجوه خارج از سیستم های مالی سنتی را برجسته کرده است.

یکی از پروژه هایی که در چند ماه گذشته افزایش یافته است، شبکه Kyber (KNC)، یک مرکز معاملات ارز دیجیتال و نقدینگی چند زنجیره ای است که هدف آن ارائه بهترین نرخ های معاملاتی به کاربران است.

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که پس از جهش به پایین‌ترین سطح 2.83 دلاری در 6 آوریل، قیمت KNC با جهش 55.4 درصدی به بالاترین قیمت تاریخ 4.04 دلار در 8 آوریل در میان جهش 253 درصدی در معاملات 24 ساعته خود رسید.

یکی از بزرگترین عواملی که باعث تقویت شبکه Kyber می شود، فشار پروتکل برای ادغام با زنجیره های برتر در سراسر اکوسیستم ارزهای دیجیتال است.

KyberSwap، رابط اصلی تبادل غیرمتمرکز در ده شبکه مجزا، از جمله اتریوم (ETH)، Avalanche، Polygon (MATIC)، BNB Smart Chain (BSC)، Aurora، Arbitrum، Fantom (FTM)، Oasis ( ROSE)، Velas (VLX) و Cronos (CRO) است.
KNC به فاز 2 Avalanche Rush می پیوندد
پیشرفت مهم دیگری که به جلب توجه بیشتر و فعالیت تجاری در شبکه Kyber کمک کرده است، مشارکت این پروژه با شبکه Avalanche و برنامه استخراج نقدینگی Avalanche Rush فاز 2 است.

برنامه تشویق نقدینگی در 21 مارس آغاز شد و در مجموع شامل 1 میلیون دلار پاداش برای ارائه دهندگان نقدینگی است.

در 7 آوریل، اعلام شد که KyberSwap با Uniswap v3 در شبکه اتریوم و Polygon یکپارچه شده است و فعال ترین صرافی غیرمتمرکز را به اکوسیستم KyberSwap وارد می کند.

این پروژه همچنین مشارکت جدیدی را با شبکه حرفه‌ای Bondex نشان داد و Kyber Ventures، بازوی سرمایه‌گذاری شبکه Kyber، با Pegacy، یک بازی مسابقه‌ای محبوب NFT، رابطه کاری برقرار کرد.

Related Posts

Leave a comment