شرکت املاک و مستغلات دوبیColorful billionaire⁠ اکنون BTC و ETH را می پذیرد.

photo_2022-04-28_12-57-56

علی سجوانی، مدیر کل عملیات DAMAC Properties گفت: «ارائه یک حالت تراکنش دیگری هیجان‌انگیز است و ما خوشحالیم که ارزشی را که این فناوری برای مشتریانمان به ارمغان می‌آورد تشخیص می‌دهیم».
توسعه دهنده املاک و مستغلات چند میلیارد دلاری DAMAC Properties مستقر در دبی شروع به پذیرش پرداخت های بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) برای اقامتگاه های لوکس خود کرده است.

DAMAC Properties توسط میلیاردر رنگارنگ حسین سجوانی در سال 2002 تاسیس شد و این شرکت در سراسر خاورمیانه، کانادا و بریتانیا تجارت کرده است. این شرکت همچنین مالک برندهای مد و جواهرات گران قیمت روبرتو کاوالی و دی گریگونو است.

ساجوانی به‌خاطر تاکتیک‌های بازاریابی عجیب و غریب مانند هدیه دادن لامبورگینی رایگان به خریداران ملک معروف است. او همچنین در سال 2013 با دونالد ترامپ همکاری کرد تا چندین زمین گلف با نام تجاری ترامپ را در دبی راه اندازی کند.

این شرکت که ارزش آن تقریباً 2.1 میلیارد دلار است، ممکن است به ارزهای دیجیتال به عنوان راهی برای جلب توجه پس از چند سال طاقت‌فرسا نگاه کند. طبق گزارش ها، DAMAC در سال 2021 درآمد خالص 816 میلیون دلاری داشته است، اما به طور کلی در بحبوحه سالی که تحت تأثیر همه گیری جهانی قرار گرفته بود، 144.6 میلیون دلار ضرر خالص داشته است. سال قبل، زیان این شرکت نیز به 176 میلیون دلار رسید.

طبق اعلامیه روز چهارشنبه، در کنار پذیرش پرداخت‌ها به BTC و ETH، این شرکت همچنین در صورت نیاز، تبدیل به فیات را برای فروشنده تسهیل خواهد کرد. علی سجوانی، مدیر کل عملیات داماک، خاطرنشان کرد که این شرکت تمرکز ویژه‌ای برای تکامل فناوری مانند رمزنگاری دارد.

Related Posts

Leave a comment