شرکت بزرگ Rakuten بازار NFT را راه اندازی می کند تا در پذیرش رو به رشد در ژاپن سرمایه گذاری کند.

photo_2022-02-25_17-02-59

شرکت بزرگ تجارت الکترونیک ژاپنی راکوتان از راه اندازی پلت فرم معاملاتی توکن غیرقابل تعویض (NFT) خود با نام Rakuten NFT خبر داد.این شرکت در ابتدا برنامه های خود را برای راه اندازی یک بازار اختصاصی NFT در سال 2021 در میان محبوبیت فزاینده توکن های غیر قابل تعویض در سراسر جهان فاش کرد. به گفته راکوتن، بازار NFT همچنین میزبان پلتفرمی است که به صاحبان IP اجازه می دهد تا وب سایت های خود را برای صدور و فروش NFT ایجاد کنند.

با جمعیتی بیش از 126 میلیون نفر و فرهنگ پاپ مشهوری که شامل انیمه و مانگا می‌شود، بسیاری از مردم فکر می‌کنند که ژاپن توانایی افزایش پذیرش دارایی‌های بلاک چین مانند مجموعه‌های رمزنگاری را دارد.

در سال 2021، اکوسیستم NFT در سراسر جهان توسعه فوق العاده ای را تجربه کرد. پس از افزایش رکورد در حجم تجارت و پذیرش، بازیگران اصلی در بخش‌های مختلف شروع به معامله با توکن‌های غیرقابل تعویض کردند.

با ادامه افزایش ارزش بازار NFT، علاقه به این دارایی های نوآورانه در ژاپن در حال افزایش است. در مارس 2021، صرافی رمزنگاری محلی Coincheck این کشور یک بازار اختصاصی NFT را راه اندازی کرد. در ماه جولای، مای فوجیموتو، مبشر اولیه ارزهای دیجیتال، که بیشتر با نام Miss Bitcoin شناخته می شود، با اکوسیستم بازی بلاک چین Enjin همکاری کرد تا یک برنامه خیریه NFT در ژاپن ایجاد کند.

Related Posts

Leave a comment