شرکت رمزنگاری کوین کافه به سرمایه گذاران فریب خورده 4.3 میلیون دلار غرامت پرداخت می کند.

IMG_20230521_142214_188

شرکت کوین کافه مستقر در بروکلین توسط دفتر دادستان کل دستور داده است تا بیش از 4 میلیون دلار را به سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال بازپرداخت کند.

 این بازپرداخت پس از بررسی ها نشان داد که این شرکت بدون رضایت آنها هزینه های گزافی از کاربران دریافت کرده است.در یک بیانیه مطبوعاتی در ۱۸ می، دفتر دادستان کل نیویورک ادعا کرد که Coin Cafe از سرمایه‌گذاران برای ذخیره بیت‌کوین با کیف پول شرکت، هزینه‌های بالایی دریافت می‌کند، علی‌رغم اینکه این سرویس را به‌عنوان «رایگان» در وب‌سایت خود تبلیغ می‌کند.

 Coin Cafe که اخیراً مجوز مجوز ارز مجازی را از وزارت خدمات مالی ایالت نیویورک (DFS) در ژانویه 2023 دریافت کرده است، همچنین به عنوان BitLicense شناخته می شود، ادعا کرد که خدمات ذخیره سازی رایگان برای سرمایه گذاران ارائه می دهد اما در سپتامبر شروع به دریافت هزینه برای ذخیره سازی رمزنگاری کرد. 2020 بدون اطلاع رسانی به مشتریان.

 بر اساس بررسی ها، این شرکت چهار بار مختلف هزینه را افزایش داد که هر یک بیشتر از هزینه قبلی بود. در اکتبر سال 2020، Coin Cafe آنچه را که در بیانیه مطبوعاتی به عنوان «شدیدترین ساختار کارمزد» توصیف شد، اجرا کرد، جایی که این پلتفرم در صورت عدم معامله یا انتقال بیت کوین در سایت خود در مدت یک ماه از کاربران، ماهانه 99 دلار به صورت بیت کوین دریافت می کرد.همچنین، یکی از مشتریان نیویورکی 10000 دلار کارمزد در یک ماه پرداخت کرد، در حالی که شرکت تجارت ارزهای دیجیتال در طی 13 ماه هزینه های بیشتری را تا 51000 دلار از سرمایه گذاران دریافت کرد.

 متعاقباً، هزینه‌های گزاف کافه کوین، حساب سرمایه‌گذاران را خالی نکرد. در نهایت، Coin Cafe هزینه های ذخیره سازی را از بیش از 300 سرمایه گذار نیویورک گرفت. کافه کوین صدها هزار دلار بیت کوین از سرمایه گذاران خود گرفت و صدها حساب سرمایه گذار را به طور کامل از بین برد تا موجودی آن صفر شود.در همین حال، Coin Cafe با دفتر دادستان کل نیویورک برای بازپرداخت سرمایه‌گذاران کلاه‌برداری شده قراردادی امضا کرد. بخشی از این توافق باعث می شود که شرکت 4.3 میلیون دلار به همه سرمایه گذاران آسیب دیده بازپرداخت کند که شامل 508000 دلار به بیش از 340 کاربر نیویورکی می شود.

 Coin Cafe همچنین کارمزد خدمات کیف پول خود را به 0.002 درصد به ازای هر بیت کوین ماهانه محدود می کند و این شرکت همچنین در مورد هزینه های خود برای سرمایه گذاران شفاف است. علاوه بر این، شرکت رمزنگاری به روز رسانی های ماهانه در مورد وضعیت بازپرداخت ها به دفتر دادستان کل ارائه می کند.

Related Posts

Leave a comment