شرکت زنجیره ایMultichain خدمات زنجیره ای را به حالت تعلیق در می آورد، نمی تواند با مدیرعامل تماس بگیرد.

IMG_20230601_104205_198

شرکتMultichain ادعا می‌کند که در میان مشکلات فنی مداوم، نتوانسته‌اند با مدیر عامل خود ارتباط برقرار کنند که منجر به تعلیق برخی خدمات شده است.

Multichain، یک پروتکل مسیریاب زنجیره‌ای متقابل (CRP)، به نظر می‌رسد جریانی بی‌پایان از مشکلات فنی را تجربه می‌کند و تیم در حال حاضر قادر به تماس با مدیر عامل خود در میان درام‌های جاری پیرامون مسائل عملیاتی نیست. این تیم در پیامی که روز چهارشنبه در حساب رسمی توییتر خود منتشر کرد، توضیح داد که شرایط پیش‌بینی نشده باعث ایجاد مشکلات متعددی برای پروتکل Multichain شده است و باعث می‌شود که آنها نتوانند به سرورهای لازم برای نگهداری دسترسی داشته باشند.

طبق بیانیه منتشر شده، یک مشکل در شبکه گره اسکن Router5 سرویس زنجیره متقابل عادی چندین زنجیره را تحت تاثیر قرار داده است. این تیم تاکید کرد که مشکل از مجوزها و توانایی های فعلی آنها فراتر است. با این حال، به منظور محافظت از منافع کاربران خود، تیم Multichain تصمیم گرفته است که سرویس زنجیره ای متقابل مربوطه را برای زنجیره آسیب دیده در رابط کاربری به حالت تعلیق درآورد. به گفته این تیم، مشکل مشابهی در هفته گذشته اتفاق افتاد، البته در گره Router2.

با توجه به این چالش‌ها، این تیم همچنین از شرکای خود درخواست کرده است که از تماس مستقیم قراردادهای هوشمند پروتکل Multichain برای عملیات زنجیره‌ای متقابل روی یا به زنجیره آسیب‌دیده خودداری کنند.مشکلات گسترده فناوری که توسط پروتکل Multichain و همچنین شایعات پیرامون محل اختفای تیم آن از جمله گمانه زنی درباره دستگیری آنها در چین با آن مواجه شد، ضربه شدیدی بر برند آن وارد کرده است که به شدت به عنوان ” نهایی” به بازار عرضه می شود. روتر برای Web3.0”.

Related Posts

Leave a comment