شرکت کریپتویی ARK Invest 21 میلیون دلار سهام Coinbase (COIN) را خرید.

IMG_20230607_115148_121

پس از شکایت SEC ایالات متحده از صرافی به دلیل نقض قوانین اوراق بهادار، ARK Invest کتی وود، سهام Coinbase (COIN) را به ارزش 21 میلیون دلار خریداری کرد.

شرکت مدیریت سرمایه گذاری کتی وود، Ark Invest، با کاهش قیمت سهام پس از شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) از بورس به دلیل نقض قوانین اوراق بهادار، سهام بیشتری از Coinbase (COIN) خریداری کرد.

 شرکتArk Invest چهارمین دارنده بزرگ Coinbase است و علیرغم نوسانات بازار ارزهای دیجیتال، سرکوب نظارتی ایالات متحده و ورشکستگی در صنعت، از سال گذشته به خرید خود ادامه می دهد.در 6 ژوئن، صندوق‌های Ark Invest در مجموع 419,324 سهم Coinbase (COIN) به ارزش 21 میلیون دلار خریداری کردند که قیمت آن به زیر 50 دلار کاهش یافت.

 صندوق‌های Ark Invest خرید میلیون‌ها سهام Coinbase را در سال گذشته آغاز کردند. Cathie Wood’s Ark Invest تا 31 مارس بیش از 12 میلیون سهام کوین بیس را در اختیار داشت. او همچنان نسبت به بیت کوین صعودی است و هدف قیمت بیت کوین خود را برای 1 میلیون دلار تا سال 2030 تکرار می کند.

روز سه‌شنبه، SEC ایالات متحده، Coinbase را به دلیل فعالیت به عنوان یک بورس اوراق بهادار ثبت نشده، کارگزار و آژانس تسویه حساب، و همچنین به‌خاطر یک برنامه ثبت‌نشده دارایی‌های کریپتو به‌عنوان یک سرویس، هزینه کرد. Coinbase همچنین اخطارهای مربوط به دلایلی را از ده تنظیم کننده اوراق بهادار ایالتی از جمله کالیفرنیا، آلاباما و نیوجرسی دریافت کرد.

 SEC، SOL، ADA، MATIC، FIL، SAND، AXS، CHZ، FLOW، ICP، NEAR، VGX، DASH و NEXO را به عنوان اوراق بهادار در دعوای Coinbase مدعی است.

 روز دوشنبه، SEC آمریکا علیه بزرگترین صرافی جهان بایننس، بازوی آمریکایی آن Binance.US و مدیر عامل Changpeng “CZ” Zhao به دلیل نقض قوانین اوراق بهادار شکایت کرد. SEC 13 اتهام از جمله فعالیت مبادلات اوراق بهادار ثبت نشده، گمراه کردن سرمایه گذاران و فروش اوراق بهادار ثبت نشده را مطرح کرد.

Related Posts

Leave a comment