شرکت MicroStrategy 205 میلیون دلار از بانک Silvergate برای خرید بیت کوین وام می گیرد.

photo_2022-03-29_22-41-25

شرکت MacroStrategy، زیرمجموعه شرکت هوش تجاری MicroStrategy، گفت که بیت کوین را پس از دریافت وام چند میلیون دلاری از بانک Silvergate خریداری خواهد کرد.

در اطلاعیه روز سه‌شنبه، MicroStrategy گفت که Silvergate یک وام ۲۰۵ میلیون دلاری صادر کرده است که توسط بیت‌کوین خاصی که در حساب وثیقه MacroStrategy نگهداری می‌شود تضمین شده است. شرکت تابعه این شرکت MacroStrategy از درآمد حاصل از وام برای خرید بیت کوین (BTC)، پرداخت کارمزد و بهره مربوط به وام و رسیدگی به هزینه های عمومی شرکت استفاده خواهد کرد.

مایکل سیلر، مدیر عامل MicroStrategy گفت: وام SEN Leverage به ما فرصتی می دهد تا موقعیت خود را به عنوان سرمایه گذار شرکت عمومی پیشرو در بیت کوین ارتقا دهیم. با استفاده از سرمایه وام، ما به طور موثر بیت کوین خود را به وثیقه مولد تبدیل کرده‌ایم که به ما امکان می‌دهد در برابر استراتژی تجاری خود بیشتر اجرا کنیم.

سرویس اهرمی شبکه صرافی سیلورگیت که در سال 2020 راه اندازی شد، به شرکت ها اجازه می دهد وام های وثیقه شده با بیت کوین را به دلار آمریکا تضمین کنند. به گفته این بانک، تا 31 دسامبر تقریباً بیش از 570 میلیون دلار تعهد داشته است.

از زمان سرمایه‌گذاری 250 میلیون دلاری بیت‌کوین در آگوست 2020، MicroStrategy اکنون میلیاردها دلار در دارایی کریپتو پس از خریدهای جداگانه با استفاده از پول نقد شرکت و درآمد حاصل از فروش اسکناس‌های ارشد قابل تبدیل در عرضه‌های خصوصی به خریداران نهادی، در اختیار دارد. با قیمت بیت کوین 47806 دلار در زمان انتشار، 125051 سکه این شرکت تقریباً 6 میلیارد دلار ارزش دارد.

Related Posts

Leave a comment