شرکت sony اقدام به ایجاد پلتفرم NFT  کرده است که با استفاده از این پلتفرم امکان تبادل nft ویا حتی واگذاری مالکیت، امکان پذیر میباشد.

IMG_20230326_140922_352

چارچوب NFT سونی با هدف ادغام NFTها در گیم‌پلی، با فناوری نمایانگر پوسته‌ها و سایر قابلیت‌های محبوب درون بازی است.Sony Interactive Entertainment، غول بازی‌های ویدیویی که برند پلی‌استیشن را اجرا می‌کند، حق اختراعی را برای چارچوبی به ثبت رساند که به کاربران امکان می‌دهد توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را در چندین پلتفرم بازی منتقل و استفاده کنند.طی چندین سال، علاقه سونی به ارزهای دیجیتال با مشارکت‌های متعدد و ثبت علامت تجاری نشان داده شده است. علاوه بر این، سونی حق امتیازی با عنوان «چارچوب NFT برای انتقال و استفاده از دارایی‌های دیجیتال بین پلتفرم‌های بازی» به ثبت رساند.هدف چارچوب NFT سونی ادغام NFT ها در گیم پلی است، که در آن این فناوری می تواند نمایانگر پوسته ها و سایر عملکردهای محبوب درون بازی باشد. 

NFT به اولین نهاد کاربر نهایی ارائه می‌شود تا دارایی دیجیتال از طریق NFT، در چندین شبیه‌سازی رایانه‌ای مختلف و یا در چند پلتفرم شبیه‌سازی رایانه‌ای مختلف مورد استفاده قرار گیرد.» علاوه بر این مالکیت NFT می تواند به سایر نهادهای کاربر نهایی برای استفاده خودشان در شبیه سازی ها و پلتفرم های مختلف و پس از پیاده سازی کاربران پلی استیشن 5 می توانند موارد استفاده NFT را از طریق عناوین اصلی بازی تجربه کنند. تا دسامبر 2022، تعداد کل کاربران فعال شبکه پلی‌استیشن در سراسر جهان 112 میلیون نفر بود که به رشد سال به سال ادامه می‌دهد.

Related Posts

Leave a comment