شریک ریپل Tranglo با بزرگترین فارکس امارات متحده عربی همکاری می کند.

IMG_20230529_125615_935

 پلتفرم Tranglo، شریک استراتژیک ریپل، با Al Ansari Exchange، بزرگترین شرکت فارکس در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) همکاری خواهد کرد.

Tranglo، شریک استراتژیک ریپل، همکاری قابل توجهی را با صرافی Al Ansari، بزرگترین شرکت حواله شخصی و ارز خارجی در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) اعلام کرده است. این مشارکت نقطه عطف مهمی در برنامه توسعه خاورمیانه Tranglo است و ممکن است بر سرویس ODL ریپل تأثیر بگذارد.

امارات متحده عربی به دلیل محیط چندفرهنگی و قوانین سازگار با مهاجران شناخته شده است، وجوه ارسالی آنها به مبلغ چشمگیر 47.54 میلیارد دلار در سال 2021، طبق گزارش بانک جهانی، رسید. صرافی انصاری جایگاه غالبی در بازار حواله امارات دارد.

 جکی لی، مدیرعامل گروه ترانگلو، از این همکاری ابراز علاقه کرد و اظهار داشت:من از همکاری با انصاری هیجان زده هستم. من مطمئن هستم که این مشارکت تجربه پرداخت برون مرزی را در امارات متحده عربی و به تبع آن منطقه GCC بهبود خواهد بخشید.

علی النجار، مدیر عملیاتی صرافی الانصاری، تقاضاهای رو به رشد مشتریان و نیاز به فناوری پیشرفته و راه حل های نوآورانه را برجسته کرد.همکاری بین ترانگلو و صرافی الانصاری توجه کارشناسان صنعت و علاقه مندان به ریپل را به خود جلب کرده است و بحث هایی را در مورد ادغام بالقوه راه حل نقدشوندگی بر اساس تقاضا (ODL) ریپل در آینده به راه انداخته است.

پذیرش Tranglo Connect توسط صرافی الانصاری برای پرداخت‌های فرامرزی، راه را برای پیشرفت‌های بیشتر در استفاده از فناوری ODL ریپل، که اولین بار در ژاپن راه‌اندازی شد، هموار می‌کند.

 خرید 40 درصد از Tranglo در سال 2021 توسط Ripple به این شرکت امکان داد تا تقاضای فزاینده در منطقه آسیا و اقیانوسیه را برآورده کند و خدمات ODL خود را گسترش دهد، که منجر به پردازش Tranglo بیش از 1 میلیارد دلار در تراکنش‌های ODL شد.

Related Posts

Leave a comment