شیبااینو و سایر ارزهای دیجیتال اکنون برای پرداخت در کافه مستقر در دبی پذیرفته می شوند.

photo_2022-04-07_19-04-38

اBake N More، یک کافه مستقر در دبی، آخرین تجارت در شهر است که Shiba Inu و سایر ارزهای دیجیتال را به عنوان پرداخت از طریق Mixin Network می پذیرد. پلتفرم پرداخت منبع باز این کافه معاصر به مشتریان این امکان را می دهد که هزینه خرید خود را با بیت کوین، اتریوم، تتر، شیبا اینو و دوج کوین پرداخت کنند.
SlingTV، American Cancer Society، Newegg، Menufy، Carolina Hurricanes و Twitch از جمله شرکت‌های بزرگی هستند که در حال حاضر SHIB را از طریق BitPay می‌پذیرند. BitPay رسماً از اواخر سال 2021 شروع به پشتیبانی از کوین Shiba Inu کرد، که امکان خرج SHIB را در صدها تاجر BitPay فراهم کرد که Shiba Inu در آن‌ها پذیرفته می‌شود.

ارز دیجیتال Meme Shiba Inu از یک تورنمنت اخیر که توسط پردازنده پیشرو پرداخت ارزهای دیجیتال BitPay برگزار شده بود، پیروز شد. «BitPpay Brackets» سازماندهی شد تا بفهمد کدام ارز دیجیتال «در شرف انفجار» است.

این رقابت شامل چهار دور با مجموعا 16 سکه مانند بایننس کوین، کاردانو، سولانا، پولکادوت، دوج کوین و سایر آلت کوین ها بود که به مجموعه ای از براکت ها تقسیم شدند. جامعه کریپتوکارنسی باید در طول هر مرحله از مسابقات با رای دادن به کمک یک فرم خاص، ارز دیجیتال مورد علاقه خود را از یک جفت خاص انتخاب کند. در طول سه راند اول، شیبا اینو موفق شد نسبت به ترا، سولانا و سپس کاردانو برتری پیدا کند.

شیبا اینو همچنین ممکن است در روزهای آینده پروژه های بزرگی را اجرا کند. در به‌روزرسانی‌های اخیر که توسط شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده Shiba Inu به اشتراک گذاشته شده است، SHIB: زمین‌های Metaverse ممکن است «واقعاً به‌زودی» در دسترس قرار گیرند. Shibarium، راه‌حل لایه 2 Shiba Inu، مدتی است که در دست توسعه بوده است. با این حال، یکی از توسعه دهندگان، @kaaldhairya، اظهار داشت که راه حل لایه 2 به مرحله بعدی توسعه می رود.

Related Posts

Leave a comment