شیبااینو Shiba Inu (SHIB) به عنوان بزرگترین هلدینگ در میان نهنگ های ETH بازگشت.

photo_2022-07-17_19-54-14

بر اساس پورتال آمار رمزنگاری WhaleStats، شیبا اینو (SHIB) از توکن Silverway (SLV) پیشی گرفت و به عنوان بزرگترین مالک در میان 500 نهنگ برتر اتریوم، پیشی گرفت.
میانگین اندازه موقعیت توکن Shiba Inu 495.2 میلیارد SHIB یا 5.5 میلیون دلار در بین 100 دارنده برتر ETH است. حتی با وجود اینکه اندازه موقعیت SHIB آنها 53 برابر کوچکتر از موقعیت ETH آنها است، اما همچنان بیشتر از دارایی آنها در USDC Stablecoin است که تقریباً 2 میلیون دلار است.

به طور کلی، SHIB 23.33 درصد یا 544.9 میلیون دلار از سبد نهنگ‌های اتریوم بدون احتساب خود اتریوم را تشکیل می‌دهد. چنین تخمینی به این معنی است که حدود 49.5 تریلیون SHIB در موجودی کیف پول های بزرگ ETH متمرکز شده است که معادل 9 درصد از عرضه توکن در گردش است. انگیزه نهنگ ها برای خرید SHIB چیست؟ اکنون به جرات می توان گفت که تعداد زیادی از مردم به خرید SHIB علاقه مند هستند. به قدری زیاد که تعداد آدرس‌های دارای توکن اخیراً از مرز 1.2 میلیون فراتر رفته است. تبلیغات درک کامل آنچه ممکن است بازیکنان بزرگ را وادار به جمع آوری موقعیت های بزرگ Shiba Inu کند غیرممکن است، اما با فرض اینکه اخیراً این توکن به عنوان یک وسیله پرداخت پذیرفته شده است، دو گزینه وجود دارد. یا پول کلان خرید SHIB است به این امید که قیمت توکن به دلیل گسترش سریع آن به میزان قابل توجهی افزایش یابد، یا با امکان پرداخت برای لباس های فانتزی، قایق های تفریحی و خانه های روستایی با استفاده از SHIB جذب آنها می شود.

Related Posts