شیبا اینو به “مشارکت قدرتمند” در دنیای مد می رسد.

photo_2022-03-01_19-48-11

شیتوشی کوساما، توسعه دهنده اصلی شیبا اینو، اخیراً توییتی در مورد ورود شیبا اینو به دنیای مد از طریق مشارکت خود با لباس طراح جان ریچموند به اشتراک گذاشته است.شراکت قدرتمند دیگری توسط SHIB. این یکی صنعت مد را برای همیشه تغییر خواهد داد. 
توسعه دهنده که در مورد این همکاری اظهار نظر می کند، می گوید که جزئیات بیشتر به زودی معرفی خواهد شد: «یک شراکت قدرتمند دیگر توسط SHIB. این یکی صنعت مد را برای همیشه تغییر خواهد داد.

همچنین، طبق این همکاری، 10000 نسخه NFT جان ریچموند و شیبا اینو ممکن است به زودی صادر شود. ارائه های مد نیز می تواند توسط SHIB و جان ریچموند در میلان ایتالیا برگزار شود. علاوه بر این، این مجموعه ممکن است در فروشگاه های سراسر جهان نیز قابل دسترسی باشد.

یکی از کاربران SHIB خاطرنشان می‌کند، «شراکت شیبا اینو و جان ریچموند امروز در آخرین روز از هفته مد ایتالیا اعلام شد. همچنین امروز اولین روز از هفته مد پاریس است. این نشان می دهد که SHIB بخشی از دنیای مد خواهد بود و در حال تبدیل شدن به یک صنعت پر زرق و برق است.
این بدان معنی است که بزرگترین زنجیره سینماهای جهان به زودی می تواند شیبا اینو، دومین سکه بزرگ میم را آغاز کند. مدیر عامل AMC می‌گوید: «BitPay برای پرداخت‌های آنلاین AMC در وب‌سایت ما تا 19 مارس فعال خواهد شد و تا 16 آوریل، احتمالاً چند روز زودتر، روی برنامه‌های تلفن همراه ما فعال می‌شود».

Related Posts

Leave a comment