اتریوم (ETH) 5 درصد افزایش یافت، سه عامل کلیدی محرک رشد!

photo_2023-02-02_17-27-51

با جهش گسترده تر در عملکرد اکثر دارایی های رمزنگاری امروزی، اتریوم (ETH) به طور قابل توجهی سوار قطار شده است. قیمت این ارز دیجیتال 1671.53 دلار است که در 24 ساعت گذشته 5.69 درصد افزایش یافته است. با رشد، اتریوم اکنون در حال بازسازی معیارهای هفته به روز (WTD) خود است که در آن بازه زمانی فقط حدود 4.13 درصد به دست آورده است.
در حالی که مهمترین عاملی که به رشد قیمت اتریوم دامن می زند، احساسات گسترده تر بازار ارزهای دیجیتال است، دو عامل متمایز دیگر را می توان به آن اشاره کرد. بر اساس پلتفرم‌های رایج تحلیل بازار ارزهای دیجیتال، اول فعالیت‌های شدید خریداران خرده‌فروشی و نهنگ‌ها است. در حالی که گلس‌نود نشان داد که تعداد کل آدرس‌های غیرصفر به ۹۳،۲۷۵،۵۴۹ رسید که نشانه‌ای از خرید شدید است، WhaleStats استفاده از پروتکل اتریوم توسط نهنگ‌ها را تایید کرد، همانطور که از طریق تجمع آلت‌کوین‌هایی مانند Gala (GALA) و Chainlink (LINK) اندازه‌گیری شد. تبلیغات علاوه بر این، فعالیت های شبکه باعث مثبت شدن همه سرمایه گذاران اتریوم شده است. بر اساس گزارش قبلی U.Today، علاوه بر کاهش عرضه در گردش ارز دیجیتال به پایین ترین حد خود، شبکه آزمایشی عمومی که به شبیه سازی فرآیند برداشت اتر کمک می کند نیز راه اندازی شده است.


اتریوم(ETH) پیش از FOMC شروع به حرکت می کند، در اینجا می خوانید که چگونه ممکن است اتفاق بیفتد سفر اتریوم به 2000 دلار پس از تکمیل انتقال اتریوم از مدل اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS) از طریق در ادغام، بسیاری انتظار صعودی مشابه در قیمت سکه را داشتند. با افزایش مثبتی که اتریوم تا کنون در سال جاری به دست آورده است، پیش بینی این که او دوباره قیمت 2000 دلاری را آزمایش خواهد کرد دوباره ظاهر شد. در حالی که این رشد قیمت، اگر اتفاق بیفتد، با توجه به ثابت ماندن بالاترین قیمت تاریخ اتریوم (ATH) روی 4891.70 دلار، تعجب آور نخواهد بود، رشد 2000 دلاری کوتاه مدت پیش بینی شده ممکن است غیرواقعی باشد. این به این دلیل است که با ظهور به‌روزرسانی شانگهای، تعدادی از اتریوم سهامدار ممکن است برداشته و منحل شوند، روندی که ممکن است قیمت سکه را کاهش دهد.

Related Posts

Leave a comment