صرافی‌های ارزهای دیجیتال PEPE را پس از شور و هیجان معاملات فهرست می‌کنند.

IMG_20230502_101319_112

قیمت این memecoin در دو هفته گذشته بیش از 2000 درصد افزایش یافته است.

در اول ماه مه، صرافی ارزهای دیجیتال OKX اعلام کرد که میم کوین Pepe (PEPE) را در ساعت 17:00 به وقت هنگ کنگ (HKT) فهرست می کند و برداشت های Pepe را در 2 می در ساعت 17:00 HKT باز می کند. کارکنان OKX در حمایت از تصمیم فهرست بندی نوشتند:

 پپ قورباغه یک شخصیت کارتونی و میم اینترنتی است که توسط کاریکاتوریست مت فیوری خلق شده است. پپه طوری طراحی شده بود که یک قورباغه سبز با بدنی شبیه انسان باشد. این یکی از محبوب ترین میم ها در جهان است.”

 چندین صرافی ارزهای دیجیتال، از جمله MEXC Global، Bitget، Gate.io و Huobi، جفت‌های معاملاتی Pepe را دو هفته قبل فهرست کرده‌اند که به نظر می‌رسد یک جنون معاملاتی را برانگیخته است. این توکن از 17 آوریل 2,340 درصد بازدهی داشته است و اکنون در هنگام انتشار با قیمت 0.000001223 دلار معامله می شود. به دنبال اخبار مربوط به لیست OKX، قیمت پپه در 24 ساعت گذشته بیش از 50 درصد افزایش یافته است.

 به گفته CoinMarketCap، توکن Pepe که بر روی بلاک چین اتریوم توسط توسعه دهندگان ناشناس ایجاد شده است، “به عنوان ادای احترام به میم اینترنتی Pepe the Frog” با هدف سرمایه گذاری از محبوبیت memecoin هایی مانند Shiba Inu ایجاد شد.

 

Related Posts

Leave a comment