صرافی بایننس مجدد دفتر خود را در ژاپن راه اندازی می کند.

IMG_20230429_095217_427

اگرچه تاریخ رسمی برای راه اندازی بایننس ژاپن ذکر نشده است، اما در این اطلاعیه آمده است که مبادله می تواند پس از ژوئن آغاز شود.

صرافی کریپتو بایننس قرار است پس از خرید پلتفرم صرافی ارز دیجیتال ساکورا صرافی بیت کوین (SEBC) دوباره وارد ژاپن شود. بایننس در نوامبر 2022 صرافی – یک کسب و کار دارای مجوز آژانس خدمات مالی ژاپن – را خریداری کرد و قصد داشت دوباره وارد بازار ارزهای دیجیتال ژاپن شود.

 بر اساس گزارشی که در یک روزنامه محلی منتشر شد، SEBC خدمات تبادل ارز دیجیتال و کارگزاری فعلی خود را تا 31 می خاتمه می‌دهد و پس از ژوئن 2023 به عنوان Binance Japan بازگشایی می‌شود. در اطلاعیه SEBC تاریخ راه‌اندازی رسمی اعلام نشده است.

 کاربران صرافی SEBC باید وجوه خود را قبل از مهلت 28 مه برداشت کنند. وجوه باقی مانده در این حساب ها به طور خودکار تا 5 ژوئن به ین ژاپن تبدیل شده و به حساب های بانکی کاربران منتقل می شود. کاربران بایننس ژاپن باید تأیید هویت جدید و بررسی مشتری خود را انجام دهند.

 ورود مجدد بایننس به ژاپن از طریق یک نهاد خریداری شده تقریباً پنج سال پس از شکست پیشنهاد اولیه آن برای دریافت مجوز مستقل انجام می شود. بایننس مجبور شد در سال 2018 فعالیت‌های خود در ژاپن را متوقف کند، زیرا تنظیم‌کننده‌های مالی هشدار دادند که بدون مجوز قانونی از مقامات کار می‌کند.

بایننس قبل از ورود مجدد به بازار ژاپن، پس از به دست آوردن سهامی در یک پلتفرم صرافی تنظیم شده، موفق شد دوباره وارد بازار کریپتو مالزی شود. این صرافی همچنین با 18 درصد سهام در یک بورس اوراق بهادار تحت نظارت، دوباره وارد بازار سنگاپور شد. به طور مشابه، پلتفرم کریپتو موفق شد با شراکت با Paysafe به شبکه پرداخت استرلینگ بریتانیا دسترسی پیدا کند، علی‌رغم اینکه قانون‌گذاران دسترسی به آن را کاهش دادند.

Related Posts

Leave a comment