صرافی بایننس و شرکت‌های وابسته به آن، ۷۰ میلیارد دلار از طریق حساب‌های خود در بانک سیلورگیت و بانک سیگنچر که اکنون ورشکسته شده است، انتقال داده‌اند.

IMG_20230608_114605_135

 بایگانی SEC در روز چهارشنبه نشان می دهد که برخی از وجوه به نهادهای خارجی Binance منتقل شده و برخی به حساب شخصی ژائو ختم شده است.

با توجه بیشتر به شکایت Binance-SEC، جزئیات بیشتری ظاهر شده است. طبق آخرین گزارش بلومبرگ، صرافی ارز دیجیتال بایننس و شرکت‌های وابسته به آن، ۷۰ میلیارد دلار از طریق حساب‌های خود در بانک سیلورگیت و بانک سیگنچر که اکنون ورشکسته شده است، انتقال داده‌اند.

 هر دوی این بانک ها در اوایل سال جاری در بحبوحه بحران بانکی که وال استریت را تکان داد، اعلام ورشکستگی کردند. بر اساس پرونده جدید در روز چهارشنبه، ۷ ژوئن، ظرف چند روز «مقدار زیادی پول» در این بانک‌ها به داخل و خارج از حساب Binance جریان داشت.

 بانک سیلورگیت در مجموع 50 میلیارد دلار برای احزاب مرتبط با بایننس تسهیلات کرده بود. از سوی دیگر، Signature Bank طبق بایگانی روز چهارشنبه بیش از 19 میلیارد دلار را مدیریت کرده است. در این پرونده همچنین آمده است که برخی از وجوه با استناد به بررسی سوابق مالی مانند صورت‌حساب‌های بانکی، چک‌های باطل، سپرده‌ها و سایر حواله‌های بانکی به نهادهای خارجی منتقل شده است. توجه داشته باشید که مجموع 70 میلیارد دلار جریان از سال 2019 تا امسال قبل از ورشکستگی اتفاق افتاده است.

 پرونده SEC علیه Binance ادعا می کند که با وجوه مشتری سوء استفاده کرده است، اما فاش نکرد که این پول از کجا آمده و چگونه استفاده شده است. بایگانی روز چهارشنبه برای حمایت از درخواست برای مسدود کردن دارایی‌های Binance.US انجام شد، اما هیچ اتهام جدیدی وارد نکرد.

 یکی از سخنگویان بایننس گفت که نقل و انتقالات ذکر شده در سند مربوط به وجوه مشتری نبوده و بخشی از عملیات عادی تجاری است.بر اساس این گزارش، Binance.US و شرکت های وابسته آن در شبکه SEN Silvergate و پلتفرم Signature شرکت کردند. این به صرافی اجازه داد تا وجوه را به صورت یکپارچه و آنی 24×7 منتقل کند.

Related Posts

Leave a comment