صرافی کراکن تصمیم به پایان فعالیت خود در ژاپن گرفته است !

Kraken-Crypto-Arzdasht

 

به گفته صرافی، این تصمیم به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای اولویت‌بندی کل تجارت آن گرفته شده است. این شرکت گفت: «شرایط فعلی بازار در ژاپن در ترکیب با بازار ضعیف کریپتو»، تجارت آن را در این کشور ناپایدار کرده است.

کراکن گفت که کاربران آسیب دیده باید وجوه خود را قبل از 31 ژانویه برداشت کنند و افزود که سپرده ها تا 9 ژانویه به حالت تعلیق در می آیند – کاربران همچنان می توانند تا پایان این پلت فرم معامله کنند.

صرافی اعلام کرد که محدودیت‌های برداشت در ژانویه برداشته می‌شود تا کاربران بتوانند وجوه خود را به یک کیف پول خارجی منتقل کنند یا سبد خود را برای برداشت از یک بانک داخلی نقد کنند.

در همین حال، دارایی‌های دیجیتالی که از طریق کراکن به اشتراک گذاشته شده‌اند، می‌توانند بدون سهام و به پلتفرم‌های دیگر منتقل شوند. این صرافی اعلام کرد که اطلاعات بیشتری در رابطه با فرآیند بازپرداخت برای اتریوم سهامدار (ETH) ارائه خواهد شد.

کراکن قبلاً در سال 2018 از ژاپن خارج شد و دلیل آن افزایش هزینه تجارت در آنجا بود. با این حال، این صرافی در سال 2020 دوباره وارد بازار ژاپن شد.

پس از انفجار FTX، کراکن اعلام کرد که به دلیل شرایط چالش برانگیز بازار، تقریباً 1000 نفر از نیروی کار جهانی خود را اخراج خواهد کرد.

 

 

Related Posts

Leave a comment