صرافی Huobi بازارهای ایالات متحده را پس از دو سال وقفه بازگشایی می کند.

photo_2022-02-22_14-38-28

صرافی کریپتوکارنسی چینی Huobi بیش از دو سال پس از توقف فعالیت های خود به دلیل رعایت مقررات، قصد دارد دوباره وارد بازار ایالات متحده شود. Huobi یکی از 10 صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال در جهان از نظر حجم معاملات است.
Huobi علاوه بر تلاش های خود در ایالات متحده، در حال بررسی ایجاد یک دفتر مرکزی در اروپا است.صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در سیشل در صورت بازگشت به بازار ایالات متحده ممکن است با رقابت شرکت هایی مانند Coinbase روبرو شود. Huobi اولین صرافی ارزهای دیجیتال خود را در سال 2018 در ایالات متحده افتتاح کرد. سال بعد، این شرکت اعلام کرد که حساب های کاربری در ایالات متحده مسدود خواهد شد و به شیوه ای یکپارچه تر و تاثیرگذارتر به بازار باز خواهد گشت.

پس از چندین سال قانون سخت‌گیرانه‌تر برای رمزارزها، Huobi حساب‌های کاربران چینی موجود در سرزمین اصلی را غیرفعال کرد و سنگاپور را به عنوان مقر آسیایی خود انتخاب کرد. به گفته یکی از بنیانگذاران Huobi، Huobi تقریباً 30٪ از درآمد خود را در نتیجه قطع کردن کاربران در چین از دست داده است. با این حال، این سازمان انگیزه بیشتری برای گسترش بین المللی ایجاد کرده است.

در اخبار اخیر، یکی از بنیان‌گذاران Huobi پیش‌بینی می‌کند که اگر چرخه‌های قیمت گذشته نشانه‌ای باشد، بیت کوین ممکن است تا اواخر سال 2024 یا آغاز سال 2025 شاهد بازار صعودی نباشد. او خاطرنشان می کند که بازارهای صعودی بیت کوین به فرآیندی به نام نصف شدن گره خورده است که هر چند سال یکبار اتفاق می افتد. رویداد نصف شدن بعدی در سال 2024 برگزار می شود، زمانی که Du فکر می کند ممکن است بازار صعودی دیگری در بیت کوین وجود داشته باشد.

Related Posts

Leave a comment