صرافی Zipmex برداشت ها را به حالت تعلیق درآورد زیرا مدیرعامل شایعات مشکلات مالی را تکذیب کرد.

photo_2022-07-20_20-05-08

صرافی ارزهای دیجیتال تایلندی Zipmex پس از “ترکیبی از شرایط” خارج از کنترل خود، برداشت از پلتفرم خود را متوقف کرده است. Cointelegraph گزارش می دهد که Zipmex ممکن است دچار مشکل شود، پس از خرید ناموفق صرافی تایلندی توسط Coinbase، توسط مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران، مارکوس لیم به عنوان “شایعات” رد شد.

به دلیل ترکیبی از شرایط خارج از کنترل ما از جمله شرایط نوسان بازار، و مشکلات مالی ناشی از شرکای تجاری کلیدی ما، برای حفظ یکپارچگی پلتفرم خود، برداشت ها را تا اطلاع ثانوی متوقف می کنیم.
کوین بیس در اوایل سه ماهه اول سال 2022 پیشنهاد خرید صرافی ارزهای دیجیتال تایلندی Zipmex را ارائه کرد. در 9 ژوئن، خرید از بین رفت. در عوض، Coinbase یک “سرمایه گذاری استراتژیک” در شرکت انجام داد – مقدار آن فاش نشده است.

لیم به کوین تلگراف گفت که در حالی که کوین بیس شریک جالبی است، “سرمایه گذار در این مرحله منطقی تر است.” او توضیح داد که این گروه در هر مقطع زمانی با تعدادی از طرف‌های مختلف صحبت می‌کند و دلیل انصراف Coinbase از خرید را بازار نزولی عنوان کرد:
طبق بیانیه های مطبوعاتی Zipmex، شرکت تابعه تایلندی این شرکت دارای مجوز تبادل دارایی های دیجیتال و مجوز کارگزاری صادر شده توسط وزارت دارایی تایلند است، در حالی که این گروه توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار تنظیم می شود.

با این حال، یک منبع نزدیک به صرافی توضیح داد که Zipmex ممکن است قبل از مسدود کردن وجوه مشتریان با مشکل مواجه شود. به گفته این منبع که ترجیح داد ناشناس بماند، Zipmex “دارای مجوز صرافی تایلندی و وضعیت معافیت در سنگاپور است.

Related Posts