فارنهایت برنده مناقصه سلسیوس می شود، شرکت جدیدی ایجاد خواهد شد.

IMG_20230525_113743_433

کنسرسیوم کریپتو فارنهایت در مناقصه خرید دارایی‌های شبکه سلسیوس و تأسیس یک شرکت جدید متعلق به طلبکاران سلسیوس برنده شد.

وام‌دهنده رمزارز تحت محاصره Celsius Network در 25 مه از تکمیل فرآیند حراج برای انتقال دارایی‌ها به کنسرسیوم کریپتو Fahrenheit LLC خبر داد.

 شبکه سلسیوس با مشورت کمیته رسمی طلبکاران بدون وثیقه خود، فارنهایت را به عنوان برنده مناقصه در فرآیند مزایده تایید شده توسط دادگاه انتخاب کرد. گروه فارنهایت متشکل از US Bitcoin Corp، Arrington Capital، Proof Group، Steven Kokinos و Ravi Kaza است.

طبق یک اعلامیه رسمی، فارنهایت سرمایه، تیم مدیریتی و فناوری مورد نیاز برای ایجاد و راه اندازی موفقیت آمیز یک شرکت جدید را طبق پیشنهاد طبق طرح فصل 11 فراهم می کند.

 سایمون دیکسون، یکی از بزرگترین طلبکاران، در توییتر فاش کرد که فارنهایت در مناقصه خرید دارایی های سلسیوس به ارزش 2 میلیارد دلار و مدیریت نهاد جدید متعلق به طلبکاران سلسیوس برنده شد.طبق این طرح، توزیع رمزنگاری مایع سلسیوس بین دارندگان حساب، تسویه حساب با گروه‌های نگهبانی و کسر و مدیریت دارایی‌های غیر نقدی سلسیوس توسط NewCo. این گروه سبد وام نهادی سلسیوس، شرکت های تابعه معدن و سایر سرمایه گذاری های جایگزین را به دست خواهد آورد.

دیوید بارس و آلن کار، اعضای کمیته ویژه هیئت مدیره، گفتند:ما از علاقه شدیدی که پلت فرم سلسیوس از پیشنهاد دهندگان رقیب دریافت کرده است قدردانی می کنیم و مشتاقانه منتظر همکاری با فارنهایت برای تسریع در بازسازی و توزیع بازیابی بین طلبکاران هستیم.

 فارنهایت 500 میلیون دلار ارز دیجیتال دریافت خواهد کرد که ممکن است در صورت خرید در بازار ثانویه به 450 میلیون دلار کاهش یابد. این شرکت باید ظرف چند هفته نیاز معلق را تکمیل کند تا با برنامه‌هایی برای ساخت و انرژی‌دهی 100 مگاواتی تسهیلات استخراج بیت کوین ادامه دهد.

Related Posts

Leave a comment