فروش تعدادی از موجودی بیتکوین Micro Strategy توسط Michael Saylor.

photo_2022-04-24_15-57-35

تمام آنچه در دو سال گذشته شنیده ایم این است که مایکل سیلر، مدیرعامل MicroStrategy به شدت بیت کوین خریداری کرده است. با این حال، یک گزارش برعکس نشان می‌دهد که ممکن است آقای سیلر هزاران بیت‌کوین خود را به پشت شما می‌ریزد.

آقای ویل، منتقد بیت‌کوین، گزارش مفصلی منتشر کرد که می‌گوید سایلر ماه‌ها بیت کوین خود را می‌فروشد.

آقای نهنگ به گذشته مایکل سیلر می پردازد و در آنجا شکست های سرمایه گذاری خود را با حباب دات کام اواخر دهه 90 مقایسه می کند. آقای ویل با استناد به مقاله ای از مجله فورچون می گوید که سیلور در آن زمان 13.5 میلیارد دلار از دست داده است که بیشترین ضرر را برای هر فرد دیگری داشته است. 

در در طی گزارشی که Mr.Whale منتقد بیتکوین منتشر کرده است، Saylor از ماه‌ها پیش در حالی که سایرین را ترغیب به افزایش موجودی بیتکوین خود می‌کرد، در حال فروش بیتکوین‌های خود بوده است .لازم بذکر است به نظر می‌رسد به عنوان مثال این نهاد در روزهای گذشته 1,500 عدد از بیتکوین‌های خود را به فروش رسانده است.

میکرواستراتژی بیت کوین را دوست ندارد، خودی ها بیت کوین را می فروشند.
آقای نهنگ برخی از توییت‌های قدیمی مایکل سیلر را بررسی می‌کند که در آن وی از بیت کوین انتقاد کرده است. سیلور در برخی از توییت‌های بسیار قدیمی خود نوشت که «روزهای بیت کوین به شماره افتاده است» و این ارزش ذاتی ندارد.

آقای ویل، سایلر را به ایجاد هیاهوی بیت کوین و جذب سرمایه گذاران برای خرید بیت کوین و سهام شرکتش متهم می کند. او همچنین می‌افزاید که مایکل سیلر و افراد داخلی شرکتش می‌توانند سهام را با قیمت‌های بسیار بیش از حد ارزش‌گذاری شده رها کنند.

آقای نهنگ می‌گوید که سایلر با کلمات اطمینان‌بخش خود که «هیچ برنامه‌ای برای فروش بیت‌کوین در ۱۰۰ سال آینده ندارد» تئاتر بازی می‌کند. درعوض، مدیر عامل Microstrategy یک برنامه خروج را در دستور کار دارد. علاوه بر این، افشاگر همچنین Saylor را متهم کرد که مردم را برای خرید BTC در سپتامبر 2021 سوق داده است. آقای Whale گفت که این تلاشی از سوی Saylor برای جمع‌آوری نقدینگی کافی برای تخلیه دارایی‌های خود بود. افشاگر می نویسد:

در سپتامبر 2021، من به سرمایه گذاران هشدار دادم که مایکل سیلر مخفیانه سهام خود را تخلیه می کند. این هفته صحت آن تایید شد. مایکل سیلر بیت کوین خود را به آدرس ثانویه ای منتقل کرده است که از Coinbase و Okex برای فروش بیت کوین استفاده می کند.

Related Posts

Leave a comment