فضای ابری گوگل و پلیگان برای توسعه و پذیرش پروتکل مقیاس‌پذیری لایه ۲ اتریوم با هم همکاری می‌کنند.

IMG_20230429_100306_147

آزمایشگاه پلیگان و Google Cloud در یک توافقنامه چند ساله با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا توسعه و پذیرش زیرساخت پروتکل مقیاس‌پذیری اتریوم و ابزارهای توسعه‌دهنده را پیش ببرند.

Polygon Labs و Google Cloud یک همکاری چند ساله را در Consensus 2023 اعلام کردند که باعث می‌شود ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری به توسعه ابزارها و زیرساخت‌های پروتکل مقیاس‌پذیری اتریوم کمک کند.

 پروتکل‌های اصلی Polygon، از جمله Polygon proof-of-stake (PoS)، Polygon zkEVM و Polygon Supernets، قرار است از ارائه چارچوب Google Cloud و ابزارهای توسعه‌دهنده بهره ببرند. هدف این مشارکت ساده‌سازی ادغام توسعه‌دهندگان برای ساخت، راه‌اندازی و رشد محصولات Web3 و برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) در Polygon است.

 انتظار می رود مشارکت Google Cloud با اکوسیستم توسعه دانش صفر Polygon را پیش ببرد. طبق گزارش‌ها، آزمایش اثبات‌های دانش صفر Polygon zkEVM در Google Cloud منجر به تراکنش‌های سریع‌تر و ارزان‌تر در مقایسه با زیرساخت‌های موجود می‌شود.

 این مشارکت همچنین منابع سرمایه ای را برای توسعه دهندگان اکوسیستم Polygon و شرکت های سازنده محصولات Web3 و DApps فراهم می کند. برخی از استارت‌آپ‌های مرحله اولیه که توسط Polygon Ventures پشتیبانی می‌شوند نیز می‌توانند از مزایای ویژه Web3 تازه راه‌اندازی شده از برنامه Google for Startups Cloud بهره ببرند.

 برنامه شتاب دهنده راه اندازی Google Cloud اکنون از 11 شرکت بزرگ بلاک چین پشتیبانی می کند. در همین حال، شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Nansen همچنین اعلام کرد که خدمات داده آن برای پروژه‌های برنامه راه‌اندازی Web3 Google Cloud در دسترس خواهد بود.

Related Posts

Leave a comment