قابلیت استیکینگ Terra (LUNA) اکنون توسط Binance پشتیبانی می شود.

photo_2022-04-06_13-46-33

بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، اکنون اجازه می دهد تا استیبل کوین UST Terra را به اشتراک بگذارد. این امکان وجود دارد که تا 19.63٪ بازده درصدی سالانه (APY) کسب کنید.

صرافی ارزهای دیجیتال برنامه خود را برای راه اندازی DeFi Staking در آگوست 2020 اعلام کرد. در ابتدا، این صرافی به کاربران اجازه می داد Dai، استیبل کوین بومی پلتفرم MakerDAO را به اشتراک بگذارند.

Staking این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا با قفل کردن دارایی های دیجیتال خود در یک قرارداد هوشمند، درآمد غیرفعالی کسب کنند.

Terra’s UST بزرگترین استیبل کوین غیرمتمرکز با ارزش بازار 16.6 میلیارد دلار است. برخلاف USDT Tether و USDC Circle، اکنون توسط هر حزب متمرکز کنترل می شود.

Anchor Protocol نسبت به رقبای مانند Dai و USDC APY بسیار بالاتری ارائه می دهد (چه رسد به نرخ های بانکی سنتی). بنیانگذار Terra، Do Kwon اظهار داشت که این نرخ اکنون برای بیش از 30 میلیون کاربر Binance در یک توییت اخیر در دسترس است.

با این حال، مشخص نیست که آیا این پروژه در بلندمدت پایدار خواهد بود یا خیر، زیرا بسیاری در مورد اینکه آیا این پروژه قدرت ماندگاری خواهد داشت یا خیر تردید دارند.
همانطور که گزارش شده است، بنیاد Luna Guard، نهادی که توسط Terraform Labs ایجاد شده است، شروع به انباشت بیت کوین برای کمک به پشتیبانی از میخ UST در دوره های نوسان شدید بازار کرد. 

Related Posts

Leave a comment