قیمت Dogecoin (DOGE) در حالی که جامعه پیش بینی راه اندازی Starship را دارد، افزایش می یابد.

IMG_20230417_162856_607

دوج کوین (DOGE) به طور ناگهانی در عرض حدود یک ساعت 5 درصد جهش کرد و در میان چندین رمزارز که در زمان انتشار با رنگ قرمز معامله می‌شدند، در رنگ سبز باقی ماند. Dogecoin در حال حاضر 4.10 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است و دارایی رمزنگاری 12.95 درصد در هفت روز گذشته افزایش یافته است. همانطور که “Starship” مورد انتظار SpaceX برای پرتاب بزرگ خود آماده می شود، هیجان پیرامون این رویداد در جامعه Dogecoin قابل لمس است.

ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا و اسپیس ایکس، بارها درباره “Starship” صحبت کرده و ارائه های مفصلی در مورد طراحی و عملکرد آن ارائه کرده است. او همچنین مکررا بر پتانسیل آن برای حمل محموله و انسان به مریخ تاکید می کند. در تاسیسات اسپیس ایکس در سواحل جنوبی تگزاس، “Starship”، قدرتمندترین موشکی که تا کنون ساخته شده است، برای اولین بار در انتظار پرتاب است. علیرغم داشتن گزینه پرتاب در هر زمانی بین ساعت 8:00 صبح CT تا 9:30 صبح CT، این شرکت زمان پرواز را در روز دوشنبه در ساعت 8:00 صبح CT (9:00 صبح به وقت شرقی) هدف قرار داده است.

همانطور که ماسک در توییتر برای اعلام راه اندازی قریب الوقوع Starship در هفته گذشته، سیدنی ایفرگان، مدیر عامل شرکت ارزی آنالیتیکس، اظهار داشت: “بی صبرانه منتظر انفجار آن موشک با لوگوی غول پیکر Dogecoin به ماه هستم. فضا کمی سرگرم کننده تر و با مزه تر شد.” اکنون که D-Day فرا رسیده است، توسعه دهنده Dogecoin Inevitable 360 ​​با هیجان در مورد تماشای راه اندازی Starship توییت کرده است.

Related Posts

Leave a comment