ماینر BTC رودیوم به دلیل ادعای 26 میلیون دلار هزینه های پرداخت نشده با شکایت روبرو می شود.

IMG_20230515_112438_857

شرکت استخراج کریپتو Riot Platforms به دنبال فسخ “برخی قراردادهای میزبانی” با Rhodium Enterprises است و از بازپرداخت اعتبارات برق معوقه خلاص می شود.

شرکت استخراج رمزارز Riot Platforms – که قبلاً Riot Blockchain بود – علیه شرکت‌های Rhodium Enterprises استخراج‌کننده بیت‌کوین (BTC) مستقر در تگزاس برای بازیابی «بیش از 26 میلیون دلار» از هزینه‌های پرداخت نشده تسهیلات ماینینگ اقدام قانونی کرده است.

طبق گزارش مالی سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۳ Riot Platform که در ۱۰ می منتشر شد، رودیوم با عدم پرداخت هزینه‌های میزبانی و خدمات مرتبط با استفاده از تسهیلات استخراج بیت‌کوین Whinstone، یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به Riot، قرارداد خود را با Riot نقض کرده است.

دادخواستی علیه Rhodium Enterprises در 2 مه در دادگاه شهرستان Milam در تگزاس ارائه شد که به دنبال بازپرداخت «بیش از 26 میلیون دلار» و بازپرداخت هرگونه هزینه‌های قانونی انجام شده بود.

علاوه بر این، Riot درخواست مجوز برای فسخ “برخی قراردادهای میزبانی” با رودیوم کرد و پیشنهاد کرد که پس از توقف از بازپرداخت هر گونه اعتبار برق معوقه معاف شود.اذعان داشت که برآورد احتمال بازیابی هزینه های پرداخت نشده در این مرحله نامشخص است.  خاطرنشان کرد:

از آنجایی که این دعوی قضایی هنوز در این مرحله اولیه است، نمی‌توانیم به طور منطقی احتمال نتیجه نامطلوب یا بزرگی چنین نتیجه‌ای را تخمین بزنیم.»

بر اساس این گزارش، رودیوم در 8 مه ارائه شد و مهلتی برای پاسخگویی تا 30 می بود.در سه ماهه اول 2023 «2115 بیت کوین» استخراج کرده بود که نسبت به سه ماهه اول 2022 50.5 درصد افزایش داشت.

  • همچنین اشاره شد که Riot هیچ وابستگی با ریزش‌های اخیر بانک نداشت: ما هیچ رابطه بانکی با بانک سیلیکون ولی، بانک سیلورگیت، یا بانک فرست ریپابلیک نداشتیم و در حال حاضر پول نقد و معادل های نقدی خود را در چندین موسسه بانکی نگهداری می کنیم.

Related Posts

Leave a comment