مدیر سابق ریپل: XRP Ledger اولین بلاک چین با استیبل کوین بود

IMG_20230313_103833_639

مت هامیلتون، مدیر سابق روابط توسعه دهندگان در ریپل، اظهار داشت که XRP Ledger اولین بلاک چینی بود که از آنچه که امروزه معمولاً به عنوان استیبل کوین نامیده می شود، پشتیبانی می کند. اظهارات همیلتون در زمان بحران شدید در این بخش از بازار کریپتو بیان شد که بسیاری از این توکن‌ها پیوند خود را با دلار از دست دادند.
همیلتون می‌گوید: در XRPL، این نوع دارایی به عنوان ابزار IOU (من به شما بدهکارم) نامیده می‌شود، یعنی یک تعهد بدهی. به عنوان مثال، یک کاربر 1000 دلار در ازای 1000 USDC وام می دهد، و در صورت تقاضا Circle باید مبادله را برگرداند. توسعه دهنده توضیح می دهد که چنین سیستمی از کاربر می خواهد که به وضوح تعیین کند که چقدر به طرف مقابل اعتماد دارد. با این حال، به گفته همیلتون، تغییر در مفهوم استیبل کوین با ورود اتریوم اتفاق افتاد. او نتیجه گرفت که مردم به جای بدهی برای سایر دارایی ها، به استیبل کوین ها، مانند USDT یا USDC، به عنوان دارایی به خودی خود نگاه می کردند.
به یاد بیاورید که در پایان هفته گذشته مشخص شد که تعدادی از بانک های بزرگ منطقه ای ایالات متحده در آستانه ورشکستگی قرار دارند. به طور خاص، بانک سیلیکون ولی و سیلورگیت، دو مؤسسه مالی بزرگ دوستدار ارزهای دیجیتال، ضربه خوردند. همچنین مشخص شد که Circle، صادرکننده USDC، یکی از بزرگترین استیبل کوین‌ها، برخی از ذخایر چند میلیارد دلاری خود را مستقیماً در SVB نگهداری می‌کند.

Related Posts

Leave a comment