مدیر عامل بایننس “CZ” می گوید که سرکوب نظارتی کریپتو باعث افزایش پذیرش می شود.

IMG_20230412_162520_189

مدیر عامل بایننس CZ افکار خود را در مورد آینده CeFi، نیاز به مقررات رمزنگاری و پذیرش انبوه در Web3 به اشتراک گذاشت.

Changpeng “CZ” Zhao، مدیر عامل بایننس، در جشنواره Web3 هنگ کنگ در سال 2023 به طور مجازی در یک گفتگوی جانبی که توسط دنگ چائو مدیر عامل HashKey Capital میزبانی شده بود شرکت کرد. او موضوعاتی از جمله آینده امور مالی متمرکز (CeFi)، امنیت دارایی، و پذیرش انبوه در رمزارزها و Web3 را مورد بحث قرار داد. . با این حال، او قول می دهد که به صورت حضوری در رویدادهای بعدی در هنگ کنگ شرکت کند.

  او گفت بایننس در حال انجام اقدامات زیادی از جمله بهبود زیرساخت، اثبات ذخایر و استفاده از فناوری جدید برای محافظت از دارایی‌های رمزنگاری شده کاربران است. مطالعات نشان داده است که اکثر مردم حتی نمی‌توانند کلیدهای خود را به درستی ایمن کنند، که باعث می‌شود دارایی‌های رمزنگاری خود را از دست بدهند. او ادعا می کند که CeFi و DeFi هر دو دارای مشکلات جزئی هستند، مانند مشکلات امنیتی با کیف پول های DeFi.علاوه بر این، فناوری غیرقابل اعتماد در اکثر بلاک چین ها باعث ایجاد اعتماد در کاربران در مورد ایمنی و امنیت می شود.CZ ادعا می کند که بایننس از اعتماد کاربران قوی برخوردار است زیرا اکثر افراد در جامعه رمزنگاری از آن استفاده می کنند. و حتی کشورها، بانک‌ها و شرکت‌ها نیز خطراتی دارند.

مدیر عامل بایننس استدلال می کند که CeFi مخالف DeFi نیست. در حالی که DeFi و CeFi دارای تفاوت‌هایی هستند، برخی از تمرکزها می‌توانند در پلتفرم‌های غیرمتمرکز وجود داشته باشند. بایننس پلی بین CeFi و DeFi است که شکاف‌ها را با محصولات و خدمات پر می‌کند. هیچ رقابتی وجود ندارد، مردم می توانند دیدگاه های متفاوتی نسبت به CeFi و DeFi داشته باشند.

 قانون‌گذاران باید بدانند که کریپتو با بانک‌ها متفاوت است، انواع مختلفی از دارایی‌های کریپتو وجود دارد. برای تنظیم‌کننده‌ها بسیار مهم است که درک عمیقی داشته باشند، اما اکثر آنها تجربه رمزنگاری ندارند.

Related Posts

Leave a comment