معامله گران از این دو رمزنگاری هوش مصنوعی برای انفجار حمایت می کنند.

IMG_20230523_103514_416

 بلاک چین و هوش مصنوعی دو فناوری آینده‌نگر مکمل هستند که مزایای قابل توجهی نسبت به سیستم‌های محاسباتی سنتی دارند. ذخیره سازی شفاف و غیرمتمرکز داده بلاک چین، همراه با قابلیت تصمیم گیری تحلیلی هوش مصنوعی، می تواند ابزارهای انقلابی متنوعی را در زمینه مالی، مراقبت های بهداشتی، فریلنسینگ و غیره فراهم کند.

 توکنAiDoge و yPredict دو توکن رمزنگاری هوش مصنوعی هستند که توسط معامله‌گران برای نشان دادن حرکت انفجاری قیمت در آینده نزدیک پشتیبانی می‌شوند.

پلتفرم AiDoge به دلیل رویکرد نوآورانه‌اش در تولید میم با استفاده از هوش مصنوعی مورد توجه زیادی قرار گرفته است. این پلتفرم اهمیت میم ها را به عنوان یک روش ارتباطی برای شرکت های رمزنگاری تشخیص می دهد. AiDoge از الگوریتم‌های هوش مصنوعی پیشرفته‌ای استفاده می‌کند که روی میلیون‌ها میم و اخبار رمزنگاری آموزش داده شده‌اند تا محتوای با کیفیت و مرتبط تولید کنند.

هوش مصنوعی نشانه اصلی پلتفرم AiDoge است و کاملاً بر پیش فروش آن تسلط دارد. این توکن در حال حاضر بیش از 10.2 میلیون دلار جمع آوری کرده است و به سرعت به هدف 10.8 میلیون دلاری خود نزدیک می شود. هوش مصنوعی به راحتی از این هدف پیشی خواهد گرفت زیرا پیش فروش هنوز چندین مرحله باقی مانده است. قیمت این توکن در حال حاضر 0.0000316 دلار است و در زمان عرضه به 0.0000336 دلار افزایش خواهد یافت.

 توکن هوش مصنوعی جدا از استفاده برای ایجاد میم در AiDoge، پاداش های هیجان انگیز دیگری را نیز به کاربران ارائه می دهد. به عنوان مثال، معامله‌گران می‌توانند با شرط‌بندی توکن یا رای دادن در پلتفرم AiDoge، سود قابل توجهی کسب کنند.

 این توکن از چندین معامله‌گر و اینفلوئنسر ارزهای دیجیتال حمایت می‌شود. کانال یوتیوب CryptoTV این توکن را به دلیل پیش فروش قوی آن تحسین می کند و اضافه می کند که سرمایه گذاری سنگین سطح خاصی از مشروعیت را اضافه می کند. Bleeves Crypto در این پروژه نیز صعودی است.

 این پروژه تلاش های آگاهانه ای برای گسترش پذیرش کاربر خود انجام می دهد. این شرکت 50 میلیارد توکن airdrop را برای کاربرانی که در حین پیش فروش هوش مصنوعی خریداری کرده اند، اعلام کرده است. چنین کاربرانی فقط باید پیوند ارجاعی منحصر به فردی را که در زمان خرید دریافت می کنند به اشتراک بگذارند. بر اساس مبلغ جمع آوری شده از طریق لینک، کاربران سهمی از 50 میلیارد توکن دریافت خواهند کرد.

 کاربران می توانند پس از اتصال کیف پول های رمزنگاری شده خود، با تعویض ETH یا BNB، توکن های هوش مصنوعی خریداری کنند. پشتیبانی و گنجاندن BNB در پیش فروش باعث می‌شود که هوش مصنوعی در پلتفرم بایننس فهرست شود، که می‌تواند منجر به افزایش 10 برابری قیمت شود. از طرف دیگر، کاربران همچنین می توانند توکن ها را با کارت اعتباری خریداری کنند.yPredict یک پلتفرم معاملاتی پیشرفته است که مزیتی بی نظیر را برای فعالان بازار فراهم می کند.

Related Posts

Leave a comment