منچستر سیتی با یکی از بزرگترین صرافی های ارزهای دیجیتال OKEx مشارکت می کند

IMG_20220304_161346_111

به گزارش فوربس، پس از افزایش نرخ پذیرش ارزهای دیجیتال، منچسترسیتی با صرافی ارزهای دیجیتال OKX (سابق OKEx) موافقت کرد که اکنون به عنوان شریک رسمی صرافی ارزهای دیجیتال باشگاه فوتبال (فوتبال) خود عمل خواهد کرد.

همانطور که توافق نشان می‌دهد، OKX می‌تواند هویت پلتفرم را در تیم‌های زن و مرد منچستر سیتی و عملیات‌های مختلف ورزش‌های الکترونیکی قرار دهد. علاوه بر تیم‌های فوتبال، طرفداران فوتبال لوگو و تبلیغات OKX را در ورزشگاه اتحاد و استادیوم آکادمی که می‌توانند بیش از 60000 نفر را در خود جای دهند، مشاهده خواهند کرد.

شرایط مالی این توافق فاش نشده است، اما به گفته منابع فوربس، این معامله در محدوده چند میلیون دلاری انجام شده است. لازم به ذکر است که منچسترسیتی با ارزش 4 میلیارد دلار ششمین تیم با ارزش فوتبال جهان است.

با توافق‌های بیشتری مانند این، پروژه‌های مرتبط با رمزارز مخاطبان اصلی را هدف قرار می‌دهند تا سرمایه‌های خصوصی بیشتری را جذب کنند که به عنوان سوخت اصلی بازار در سال 2021 عمل می‌کردند.

سال گذشته، FTX یک قرارداد 19 ساله 135 میلیون دلاری برای حقوق نامگذاری عرصه میامی هیت منعقد کرد. این معامله به صرافی این حق را می‌دهد که از نام تجاری خود به‌عنوان نام به جای نام ورزشگاه استفاده کند. این معامله همچنین فهرستی از افراد مشهور و ورزشکاران برتر را ارائه می دهد که شروع به تأیید این مبادله کرده اند. بر اساس گزارش‌های اخیر نیلسن، پیش‌بینی می‌شود که تا سال 2026 هزینه‌های ارز دیجیتال در ورزش به 5 میلیارد دلار برسد.

OKX نماینده صرافی‌های قدیمی است زیرا جایگاه دوم را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پلت‌فرم‌های معاملاتی مشتقات در بازار دارد. اما علیرغم اینکه OKX جایگاه دوم را در بازار مشتقات کسب کرده است، همچنان در حال کشف گزینه‌های رو به رشد جدیدی است که به پلتفرم اجازه می‌دهد تنها در سال ۲۰۲۱ ۷۰۰ درصد افزایش یابد.

Leave a comment