نامزد نخست وزیر کانادا از آزادی استفاده از بیت کوین به عنوان پول حمایت می کند.

photo_2022-03-29_22-23-34

کاندیدای محافظه کار برای نخست وزیری معتقد است که کانادایی ها باید آزادانه از بیت کوین و سایر دارایی های رمزنگاری شده به عنوان پول در شمال سفید بزرگ استفاده کنند.
کاندیدای حزب محافظه کار کانادا برای نخست وزیری، پیر پویلیور، از اجازه دادن به کانادایی ها برای استفاده از بیت کوین (BTC) به عنوان پول قانونی در این کشور حمایت کرد.

کانال یوتیوب BITCOIN روز سه‌شنبه ویدیویی از Poilievre منتشر کرد که می‌گوید مردم کانادا به «آزادی مالی بیشتری» در مقابل جمعیتی حدود 100 نفری در یک رستوران محلی نیاز دارند. او اضافه کرد: «این شامل آزادی داشتن و استفاده از رمزنگاری، توکن‌ها، قراردادهای هوشمند و امور مالی غیرمتمرکز است.»

«مردم باید آزادی انتخاب پول دیگر را داشته باشند. اگر دولت قصد دارد از پول نقد ما سوء استفاده کند، ما باید این آزادی را داشته باشیم که از سایر پول نقد با کیفیت بالاتر استفاده کنیم.»
در اوایل سال جاری، دولت کانادا به رهبری جاستین ترودو، نخست‌وزیر حزب لیبرال، در واکنش به اعتراضات کاروان آزادی که در انتاریو رخ داد، رویکردی سخت‌گیرانه علیه رمزارزها اتخاذ کرده بود. در ماه های ژانویه و فوریه، مقامات کانادایی حساب های بانکی معترضان را مسدود کردند و تلاش کردند تمام کمک های مالی به کامیون داران، از جمله کمک های ارز دیجیتال را مسدود کنند.

مدیر اجرایی کنسرسیوم بلاک چین (CBC)، کولیا کارینگتن، روز سه‌شنبه به کوین تلگراف گفت که در حال حاضر «این یک محیط خصمانه از سوی دولت لیبرال نسبت به ارزهای دیجیتال است» که «به دلیل کمبود دانش، درک و وضوح نظارتی است. ”

داشتن یک موقعیت حمایتی قوی برای آموزش دولت در مورد بلاک چین بسیار مهم است. وقتی سطح درآمد مالیاتی را ببینند، می‌دانند که این صنعت برای مجرمان نیست، صنعتی برای نوآوری است.»
کارینگتن معتقد است که اکنون دارندگان ارزهای دیجیتال به دنبال عوارض ناشی از استناد به قانون اضطراری در فوریه توسط PM Trudeau وجود دارد. سازمان غیر انتفاعی Catalyst در 23 فوریه گفت که این عوارض ممکن است شبیه یک عملیات بانکی باشد.

علیرغم تندخویی او، حمایت پولیور از ارزهای دیجیتال ممکن است هنوز فقط در میان گروه کوچکی از کانادایی ها طنین انداز باشد. تا اکتبر گذشته، شرکت تحقیقاتی Ipsos مشخص کرده بود که تنها حدود 14 درصد از شهروندان کانادایی بالای 18 سال دارای ارز دیجیتال هستند. با این حال، این تعداد از تنها 3 درصد در سال 2016 افزایش یافته است که نشان دهنده نرخ رشد فوق العاده ای است.

چشم انداز پذیرش به نظر روشن است، زیرا Ipsos همچنین دریافت که حدود 25٪ از بزرگسالان کانادایی در حال بررسی خرید ارزهای دیجیتال در آینده هستند. این احساس با مطالعه گزارش شده توسط کوین تلگراف در ژانویه مطابقت دارد که به این نتیجه رسید که از 1000 پاسخ دهندگان کانادایی، 62 درصد علاقه مند به پرداخت ارز دیجیتال تا سال 2027 هستند.

Related Posts

Leave a comment