نرخ‌های تامین مالی بیت‌کوین نشان می‌دهد که با تبدیل 40 هزار دلار به مقاومت، تقاضا برای کاهش بیت‌کوین کاهش می‌یابد.

photo_2022-04-24_14-29-48

داده ها حاکی از آن است که اکثر معامله گران انتظار دارند قیمت بیت کوین پس از پایان سخت هفته کاهش یابد.
بیت کوین (BTC) در 23 آوریل زیر 40000 دلار تثبیت شد زیرا انتظارات بازار باعث ضرر بیشتر شد.

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView پس از اینکه این جفت ارز در وال استریت روز جمعه به 39200 دلار رسید، BTC/USD نزولی را دنبال کرد.

بیت کوین که همگام با سهام سقوط کرد، اکنون با چشم انداز مقاومت در سطح 40000 دلار مواجه شده است و معامله گران عدم اعتماد خود را به یک بازگشت کوتاه مدت نشان می دهند.

داده‌های سایت تحلیل زنجیره‌ای Coinglass تأیید کرد که نرخ‌های تأمین مالی در بورس‌های مشتقه تا آخر هفته کاملاً منفی بود، و این نشان می‌دهد که اکثر فعالان بازار انتظار داشتند که شورت معامله بعدی سودآور باشد.

برای تحلیلگر Filbfilb، یکی از بنیانگذاران مجموعه معاملاتی Decentrader، نسبت موقعیت های خرید به فروش کوتاه دلیلی برای نگرانی بود.

مایکل ون د پوپ، یکی از همکاران کوین تلگراف، در یک به‌روزرسانی جدید توییتر در آن روز افزود: «بیت‌کوین به این سطح حیاتی بازگشته است. از دست دادن این -> 36 هزار دلار به نظر می‌رسد بعدی باشد.

بیت کوین/دلار آمریکا در زمان نگارش این مقاله به دور 39800 دلار بود و تا کنون از سفر برای خرید نقدینگی زیر 38000 دلار اجتناب کرده بود.

در همین حال، سرما در میان معامله‌گران در سنج‌های احساسات بازتاب پیدا کرد و شاخص ترس و طمع کریپتو در روز شنبه به منطقه «ترس شدید» بازگشت.
همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، شاخص دلار آمریکا (DXY) در حال حاضر نزدیک به بالاترین حد در دو سال گذشته است و یک معکوس به طور تاریخی به بیت کوین سوخت برای شکستن روندهای نزولی بلندمدت داده است.

نظرات و نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

Related Posts

Leave a comment