نماینده کنگره تایید کرد که معامله سقف بدهی 30 درصد مالیات پیشنهادی بر استخراج کریپتو را مسدود می کند!  

IMG_20230529_111958_307

توافق سقف بدهی موقت، مالیات پیشنهادی 30 درصدی بر ماینینگ کریپتو را که توسط دولت بایدن پیشنهاد شده بود، مسدود می کند.

 اواخر شنبه شب، رئیس جمهور جو بایدن و نماینده مجلس نمایندگان کوین مک کارتی به توافقی اصولی برای افزایش سقف بدهی دولت آمریکا دست یافتند. هر دو حزب سیاسی ماه ها برای رسیدن به این توافق سقف بدهی که هنوز رسماً تصویب نشده است، مذاکره کردند.

 وارن دیویدسون، نماینده کنگره آمریکا تأیید کرد که آنها با موفقیت برخی از مالیات‌های پیشنهادی دولت بایدن را در این معامله مسدود کردند، از جمله مالیات پیشنهادی 30 درصدی بر صورت‌حساب‌های برق ماینرهای کریپتو.مالیات غیر مستقیم برای پرداختن به هزینه های اقتصادی و زیست محیطی شیوه های فعلی برای استخراج دارایی های کریپتو. طبق لایحه مالیاتی پیشنهادی، پس از یک دوره مرحله‌ای، شرکت‌ها با مالیاتی معادل 30 درصد از هزینه برقی که در رمزنگاری استفاده می‌کنند، مواجه خواهند شد. با این حال، در صورتی که توافق بودجه جاری به این صورت پیش برود، مالیات پیشنهادی اجرا نخواهد شد. رای نهایی درباره سقف بدهی روز چهارشنبه برگزار می شود.چندین جمهوری‌خواه کنگره نارضایتی خود را از توافق سقف بدهی موقت، کوین مک‌کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با پرزیدنت بایدن ابراز کردند. قانون‌گذاران جمهوری‌خواه تهدید کردند که با وجود ترس از سقوط فاجعه‌بار اقتصادی در ایالات متحده و در سطح جهان، به توافق سقف بدهی «نه» رأی خواهند داد.

 به دنبال اخبار توافق سقف بدهی آزمایشی، بیت کوین بیش از 3 درصد افزایش یافت زیرا در زمان انتشار بالای 28000 دلار معامله شد. بازار کلی سبز است زیرا اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال پیشرو شاهد افزایش در آخر هفته بودند.

Related Posts

Leave a comment