نهنگ ETH باستانی پس از ادغام Shapella فعال می شود.

IMG_20230415_172412_835

ردیاب رمز ارز Whale Alert به اشتراک گذاشته است که یک کیف پول بزرگ اتریوم پس از 7.7 سال خاموش ماندن – از زمان نزدیک به Ethereum ICO بیدار شده است.

 این کیف پول 7900 ETH به ارزش 16376842 دلار را انتقال داد که احتمالاً آن را به صرافی منتقل می کند تا فروخته شود. این انتقال چند روز پس از فعال شدن ارتقاء مورد انتظار Shapella در زنجیره اتریوم اتفاق افتاد. عرضه Shapella باعث شد ETH به بالاترین سطح محلی 2000 دلاری برسد که از سال گذشته مشاهده نشده بود.

Shapella شامل ادغام شانگهای و Capella بود. اولین مورد به سهامداران اجازه می دهد تا در نهایت اتریوم خود را از قرارداد سپرده Beacon Chain حذف کنند. دومی به زنجیره اتریوم کمک کرد تا انتقال خود به پروتکل اجماع اثبات سهام را تکمیل کند. دومی با فعال سازی ارتقای Merge در اواسط سپتامبر طبق داده‌های به اشتراک گذاشته شده توسط شرکت داده زنجیره‌ای IntoTheBlock، حجم انتقال‌های بزرگ اتریوم در این هفته از قبل از Shapella تا پس از عرضه آن افزایش یافت. در ابتدای هفته، بزرگترین انتقال 708000 ETH بود. در روز پنجشنبه، بیشترین مقدار اتریوم که توسط نهنگ ها جابجا شد به 2.2 میلیون سکه رسید.

 به طور کلی، بلافاصله پس از فعال‌سازی ارتقا، بیش از 100 میلیون دلار ETH از قرارداد سپرده برداشته شد. با این حال، بسیاری از نهنگ‌ها، علیرغم اینکه دیگران شروع به خروج کردند، شروع به واریز اتریوم به Beacon Chain کردند.سال گذشته آغاز شد.

Related Posts

Leave a comment