نووگراتز: بحران اعتباری ایالات متحده به این معنی است که زمان خرید طلا و بیت کوین فرا رسیده است

IMG_20230316_083011_834

مایکل نووگراتز، بنیانگذار و مدیر عامل گلکسی دیجیتال می گوید، ایالات متحده به سمت بحران اعتباری پیش می رود و اکنون زمان مناسبی برای خرید طلا، نقره و بیت کوین (BTC) است.

نووگراتز گفت: «ما در ایالات متحده و در سطح جهان با مشکل اعتبار مواجه خواهیم شد. او گفت: «شما می خواهید طلا و نقره بلند و می خواهید بیت کوین بلند باشید.نووگراتز در سخنرانی در 15 مارس خاطرنشان کرد که بانک‌ها معمولاً سرمایه خود را با اعطای وام کمتر بازسازی می‌کنند، به این معنی که یک بحران اعتباری قریب‌الوقوع است، و اشاره کرد که شاخص‌هایی مانند بازار کالاها در حال حاضر به رکود اشاره می‌کنند. صنعت بانکداری ایالات متحده در این ماه دچار آشفتگی شد و بانک سیلورگیت، بانک سیگنچر و بانک سیلیکون ولی همگی در همان هفته سقوط کردند. مودیز چشم انداز سیستم بانکی ایالات متحده را به “منفی” کاهش داد.

نووگراتز به سی‌ان‌بی‌سی گفت که تغییر در سیاست نرخ بهره وجود دارد و گفت که در حالی که فدرال رزرو می‌خواهد «صرفاً برای فروش اعتبار، افزایشی بی‌سابقه انجام دهد»، انجام این کار «خطای بزرگ سیاستی» خواهد بود. نووگراتز در کنار پیش‌بینی خود از زمان‌های سخت برای اقتصاد ایالات متحده، احساسات صعودی را برای ارزهای دیجیتال ابراز کرد و گفت:اگر زمانی برای حضور در بیت‌کوین و کریپتو وجود داشت، به همین دلیل است که ایجاد شد، به این دلیل که دولت‌ها هر زمان که درد خیلی زیاد شد، پول زیادی چاپ می‌کنند، و ما این را می‌بینیم.»

به گزارش کوین مارکت کپ، قیمت بیت کوین پس از سقوط بانک سیلیکون ولی در هفته گذشته کاهش یافت، اما توانست در 14 مارس به بالاترین حد خود در سال 2023 یعنی 26514.72 دلار برسد.

به نظر می رسد که بیت کوین از روزهای دارایی ریسک خود خارج می شود. همانطور که افراد بیشتری شروع به درک ارزش بنیادی آن می کنند، بازار به آرامی به بیت کوین به عنوان شکل دیجیتالی طلا روی می آورد.

Related Posts

Leave a comment