نیروی پلیس هنگ کنگ پلتفرم جدید متاورس به نام CyberDefender را راه اندازی کرد.

IMG_20230528_135735_648

این پلتفرم برای ترویج پیشگیری از جرم در متاورس راه اندازی شد زیرا هشدار داده شده بود که “همه جرایم در فضای مجازی نیز ممکن است در متاورس اتفاق بیفتند.”

واحد امنیت سایبری نیروی پلیس هنگ کنگ CyberDefender را راه اندازی کرده است، یک پلتفرم متاورس جدید که برای آموزش عموم مردم در مورد خطرات احتمالی مرتبط با Web3 و متاورس طراحی شده است.بر اساس بیانیه 27 مه، اداره جرایم امنیت سایبری و فناوری (CSTCB) نیروی پلیس هنگ کنگ، در تلاشی برای آماده کردن شهروندان خود برای “چالش های پیش رو در عصر دیجیتال”، از یک پلت فرم جدید متاورس به نام CyberDefender رونمایی کرد. تمرکز بر پیشگیری از جرم فناوری در همان روزی که راه‌اندازی شد، رویدادی روی پلتفرم با عنوان «کاوش در متاورس» برگزار شد که در سه مکان مجازی با هدف بحث در مورد استراتژی‌های پیشگیری از جرم در متاورس انجام شد.

 در طول این رویداد، بازرس ارشد CSTCB، آقای Ip Cheuk-yu، بر اهمیت احتیاط در متاورس تأکید کرد. وی از حاضران خواست در استفاده از اینترنت همان سطح هوشیاری خود را به کار گیرند و بیان کرد:

 تمامی جرایم در فضای سایبری نیز ممکن است در فراورده اتفاق بیفتند، مانند کلاهبرداری های سرمایه گذاری، دسترسی غیرمجاز به سیستم ها، سرقت و جرایم جنسی.

 او همچنین توضیح داد که غیرمتمرکز کردن به طور بالقوه می‌تواند خطر سرقت دارایی را افزایش دهد.

این امر پس از آن صورت می‌گیرد که در ۲۲ مه گزارش شد که نانجینگ، مرکز استان جیانگ سو شرقی چین، پلت‌فرم نوآوری فناوری و برنامه کاربردی چین را برای پیشبرد تحقیق و توسعه متاورس در سراسر کشور راه‌اندازی کرده است.

 پلت فرم innovaiton توسط دانشگاه علوم و فناوری اطلاعات نانجینگ (NUIST) هدایت می شود.

Related Posts

Leave a comment