هشدار بالی به گردشگران در مورد استفاده از رمزارز برای پرداخت.

IMG_20230530_121707_495

استان بالی اندونزی اعلام کرده است که گردشگران مجاز به پرداخت با ارزهای دیجیتال نیستند و هشدار داده است که با متخلفان «قاطعانه برخورد خواهد شد».

 دولت به دنبال مهار هجوم گردشگران خارجی به عنوان راهی برای مقابله با خارجی های مشکل ساز که قوانین محلی را نقض می کنند، است.به گفته فرماندار استان ویان کوستر که در کنفرانس مطبوعاتی توسعه گردشگری در روز یکشنبه، 28 مه صحبت کرد، بالی علیه گردشگران خارجی که از ارز دیجیتال برای پرداخت استفاده می‌کنند، اقدام خواهد کرد. کوستر گفت که متخلفان ممکن است با اخراج، مجازات‌های کیفری و سایر تحریم‌های سخت‌گیرانه روبرو شوند.

فرماندار استان بالی تاکید کرد که روپیه اندونزی تنها ارز قانونی مجاز به عنوان پرداخت است و اظهار داشت که استفاده از هر ارز دیگری مغایر با قوانین اندونزی است و متخلفان ممکن است با یک سال حبس همراه با جریمه نقدی تا سقف 200 میلیون روپیه مواجه شوند. 13000 دلار).

 هشدار کوستر در بحبوحه گزارش‌هایی درباره برنامه فرماندار برای اجرای یک سیستم سهمیه‌بندی برای محدود کردن ورود گردشگران خارجی به استان و همچنین مهار هجوم خارجی‌هایی که قوانین محلی را نقض می‌کنند، منتشر می‌شود. بخش گردشگری بالی که در سال 2019 به اوج خود رسید، در سال 2020 در طول همه گیری کووید-19 ضربه خورد و باعث شد این جزیره پروازهای بین المللی را بسته و در نتیجه گردشگران خارجی را به شدت محدود کند.

تریسنو نوگروهو، رئیس بانک اندونزی برای بالی، گفت که اگرچه رمزارز در این استان قابل قبول است، اما استفاده از آن برای پرداخت قابل قبول نیست. همانطور که قبلاً توسط CryptoPotato گزارش شده بود، بانک اندونزی به مؤسسات مالی نسبت به تسهیل پرداخت‌های ارزهای دیجیتال هشدار داد.

Related Posts

Leave a comment